Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Vurderer å ta med 6-klassingen han er fortsatt kun 10 år. Eller er han for liten for denne? Noen som har hatt med barn? (og er det noen som har kampanjekode til denne) Anonymkode: 41bdb...5c3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg har sett den med mine eldste på 15 og 17. Utrolig bra forestilling! Om den kan fenge en tiåring er ikke så lett å svare på. Kommer an på tiåringen. Scenografien var imponerende, sang og dans også. Det er en ganske lang forestilling og jeg så noen barn som sov i salen. Men det var sent, var ikke ute av salen før etter midnatt. Anonymkode: d2741...8ee
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 Vi har nettopp kommet hjem fra showet. Det var kjempe bra. Min 10 år gamle datter, 5 klassing, synes det var kjempe bra. Hun var engasjert fra start til slutt og ville gjerne danse med. Noen kommentarer på scenen var litt «grove», og de forstod hun ikke, men spurte heller ikke. Vi kosa oss maks. Var på Grease med henne sist og nå står trollmannen fra Oz for tur i februar. Anonymkode: ef73a...633
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi har nettopp kommet hjem fra showet. Det var kjempe bra. Min 10 år gamle datter, 5 klassing, synes det var kjempe bra. Hun var engasjert fra start til slutt og ville gjerne danse med. Noen kommentarer på scenen var litt «grove», og de forstod hun ikke, men spurte heller ikke. Vi kosa oss maks. Var på Grease med henne sist og nå står trollmannen fra Oz for tur i februar. Anonymkode: ef73a...633 Hvor går den, altså Trollmannen fra Oz? Det er vel en forestilling som er beregnet på et yngre publikum. Jeg skal tenke litt på Flashdance, det blir i hvert fall en tidlig forestilling vi går på. Anonymkode: 41bdb...5c3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 Showet i dag startet 15:30 og bar ferdig rundt 18:00, så var ikke sent. Trollmannen fra Oz skal vi også se på Chateau Neuf. Er der den er satt opp i første omgang tror jeg. Skulle gjerne sett Rockeulven på Nasjonalteaterer også, men pga stive priser kan vi ikke se alt. Anonymkode: ef73a...633
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Showet i dag startet 15:30 og bar ferdig rundt 18:00, så var ikke sent. Trollmannen fra Oz skal vi også se på Chateau Neuf. Er der den er satt opp i første omgang tror jeg. Skulle gjerne sett Rockeulven på Nasjonalteaterer også, men pga stive priser kan vi ikke se alt. Anonymkode: ef73a...633 Om du går inn på Finn/torget/ferier-fornøyelser under billetter, så finner du folk som legger ut billetter de har kjøpt men ikke får brukt. Her hender det du kan få gode priser på ting. Ligger masse ute til Phantom f.eks. Anonymkode: 41bdb...5c3
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #7 Skrevet 29. oktober 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Vurderer å ta med 6-klassingen han er fortsatt kun 10 år. Eller er han for liten for denne? Noen som har hatt med barn? (og er det noen som har kampanjekode til denne) Anonymkode: 41bdb...5c3 Tenker egentlig at det er voksenteater jeg... det er jo ikke bare det at det skal passe for barna, men det drikkes alkohol på voksenarenaer. Dessuten har de fleste (med og uten barn) lyst til å gå på barnefrie show når de først betaler i dyre dommer for billett. Det finnes så mange andre show for barn, kan man ikke heller ta med barna dit, ikke på voksenshow bare for at ditt barn liker det? Anonymkode: 53dde...420
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #8 Skrevet 29. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker egentlig at det er voksenteater jeg... det er jo ikke bare det at det skal passe for barna, men det drikkes alkohol på voksenarenaer. Dessuten har de fleste (med og uten barn) lyst til å gå på barnefrie show når de først betaler i dyre dommer for billett. Det finnes så mange andre show for barn, kan man ikke heller ta med barna dit, ikke på voksenshow bare for at ditt barn liker det? Anonymkode: 53dde...420 Det er nok litt forskjell på de forestillingene som er på dagtid i helgene og de som er på fredags og lørdagskveldene, da er det vel mer partyfaktor. Og tar en med barn på sånne ting er det jo en forutsetning at de kan oppføre seg. Anonymkode: 41bdb...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå