Gå til innhold

Dere single, hvor ofte ca har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere da en eller flere faste elskere eller er det stort sett nye dere har sex med?

Anonymkode: bdb7a...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To tre ganger i uka. Ingen faste.

Anonymkode: afe6b...002

Skrevet

Takk og pris så har jeg aldri sex! FEn av godene med å være singel er å slippe sexmas fra en mann 👍

Anonymkode: 1f7da...861

Skrevet

Har ikke sex nå for tiden. Har aldri barnefri så jeg kan treffe noen heller, så har bestemt meg for å vente til barna blir større før jeg under hele tatt tenker på menn

Anonymkode: 1654d...f1c

Skrevet

Er 7 mnd siden jeg hadde sex, var da en mann jeg datet. Nå har jeg pause fra menn, både fordi jeg har møtt så mange rare menn, og fordi det skjer litt mye i livet nå. Så da er det veldig godt med en pause.

Anonymkode: fe202...1fa

Skrevet

Nei.

Har ikke tid og krefter til å renne etter menn. Og egentlig er det utrolig godt å slippe å skulle innrette sitt liv etter en mann. I blant skulle jeg da ønske, at jeg hadde en kjæreste å lomme hjem til - men da er det ikke akkurat sex jeg tenker på.

Anonymkode: 52365...ee7

Skrevet

Nå dater jeg,så har sex ca 2-3 ganger i uka :)

før jeg var helt singel , kunne det gå både 3-4mnd mellom hver gang

Anonymkode: da25d...b1d

Skrevet

Jeg har ikke sex som singel....

Anonymkode: f2fc0...10c

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

To tre ganger i uka. Ingen faste.

Anonymkode: e461f...848

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sex som singel....

Why?? 

Anonymkode: d1973...b67

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk og pris så har jeg aldri sex! FEn av godene med å være singel er å slippe sexmas fra en mann 👍

Haha, enig!!!

Den deilige følelsen av at det går mot kveld og du vet du bare kan legge deg med god samvittighet uten å krangle med mannen om sex! 

Men jeg har sex av og til da. Ons eller noen jeg dater. Men da velger jeg selv, og mannen er alltid en jeg VIL ligge med😁

Anonymkode: dc192...0b4

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Anonymkode: e461f...848

Det hadde du ikke sagt om en menn.

Skrevet
9 hours ago, Anonym bruker said:

Nei.

Har ikke tid og krefter til å renne etter menn. Og egentlig er det utrolig godt å slippe å skulle innrette sitt liv etter en mann. I blant skulle jeg da ønske, at jeg hadde en kjæreste å lomme hjem til - men da er det ikke akkurat sex jeg tenker på.

Du får bli lesbisk da, siden du hater menn.

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig i den, men det er jo det som er forskjellen på singel-sex og å være i et forhold, når jeg er singel styrer jeg det jo helt selv. Ingen mas, det bare felles hygge og nytte😉 

Anonymkode: bdb7a...5a0

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får bli lesbisk da, siden du hater menn.

Hvor har jeg sagt at jeg hater menn?

At jeg ikke er desperat etter å ha en mann i livet mitt betyr ikke at jeg hater menn.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Why?? 

Anonymkode: d1973...b67

Fordi jeg er singel... Å bli med en fremmed mann hjem, eller ha med en fremmed mann hjem til meg, er virkelig helt utenkelig for meg altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...