Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg har født et barn for snart 12 år siden, etter dette har jeg nesten ikke hatt orgasme. Hele underlivet føles numment og følelsesløst. Itillegg har det blir veldig slapt, han kom veldig fort (tang) pga komplikasjoner. Etter dette fikk jeg et barn med ks for 8 år siden. Jeg har prøvd knipeøvelser, jeg har prøvd vaginakuler. Om jeg i det heletatt skal kjenne noe som helst under sex må jeg stramme så nesten hele meg rister😔 jeg vært hos gyn en gang pga noe annet og tok opp problemet, da bare avfeide han at jeg var stor nedentil og jeg turte ikke si noe mer😔 hva gjør jeg?? Jeg er kun 30år, vil ikke leve resten av livet med dårlig sex og null følelser nedentil 😔 Anonymkode: 0cbe4...e6b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Glemte å spørre om det er noen som har fått oppstramning dekket? Anonymkode: 0cbe4...e6b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 Vær så snill å gå til en annen gynekolog. Gå til 100 om du må. Jeg dro 2 mnd etter fødselen og klagde på det der, han ba meg komme tilbake når det hadde gått 6 mndr så skulle han fikse henvisning og alt sammen om det fortsatte. Forståelsesfull og forstod at sånn kan en ikke leve med. For meg ordnet det seg delvis. (Kanskje litt ovedrevent bekjymret også) men han forsto meg og respektere meg for det om. Ble Gravid ikke lenge etterpå så tar det etter denne fødselen. Lykke til og husk at du må ikke gå sånn her ❤️❤️ Anonymkode: d993d...502
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 Skulle tatt seg ut om det offentlige skulle dekke det. Anonymkode: 2302f...0dc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg ble altfor trang etter fødsel, mannen min kan nesten ikke ta penis inni meg etter fødsel uten at det gjør vondt. Det er 8 år siden de sydde meg for stramt igjen, ingenting de kan gjøre sier de, må bare leve med det. Anonymkode: 60ffd...f61
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 Hei .. du må få en ny vurdering hos gynekolog .. be om at fastlege henviser deg til gynekologisk poliklinikk på sykehuset ... 😊... om de finner at det er er indikasjon for operasjon så får du det dekket 😊... Anonymkode: d044a...409
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Skulle tatt seg ut om det offentlige skulle dekke det. Anonymkode: 2302f...0dc Og hvorfor skulle de ikke det ? Anonymkode: d993d...502
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Skulle tatt seg ut om det offentlige skulle dekke det. Anonymkode: 2302f...0dc Ja, hvorfor skal de ikke det?!? Det offentlige dekker veldig mye som ikke er direkte helseskadelig, så hvorfor ikke dekke slike plager som HI har? Anonymkode: b601c...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå