Gå til innhold

Nydelig sang som vant Stjernekamp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for en kvinne!!! Ung, samisk, talentfull og sterk! Jeg blir så imponert at jeg blir helt rørt... Så fint at det kommer en generasjon som er stolte over røttene sine og som tar den samiske tradisjonen med seg inn i fremtida. Sånne kvinner trenger vi i Norge!

Anonymkode: c1af8...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

👍👍👍

Anonymkode: 889b1...67e

Skrevet

Enig :)

Anonymkode: 38913...9c6

Skrevet

Veldig bra!

men ikke en notis på  Sol eller  i Aftenposten men at en hysterisk Rosablogger trekker seg fra skal vi danse får oppslag,

Det sier litt om at  samene enda ikke har fått den plassen i Norsk samfunn  de burde ha.

Anonymkode: e2ddc...083

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Veldig bra!

men ikke en notis på  Sol eller  i Aftenposten men at en hysterisk Rosablogger trekker seg fra skal vi danse får oppslag,

Det sier litt om at  samene enda ikke har fått den plassen i Norsk samfunn  de burde ha.

Anonymkode: e2ddc...083

For det handler om at hun er same? Eller at det er ett kjedelig programkonsept som taper i oppmerksomhet mot et annet kjedelig programkonsept?

Skrevet
6 minutter siden, sug lut skrev:

For det handler om at hun er same? Eller at det er ett kjedelig programkonsept som taper i oppmerksomhet mot et annet kjedelig programkonsept?

Nei, ho er ein super artist som også er same, som klarar å nå gjennom på nrk, i beste sendetid med samisk musikk som berører veldig mange! Det handlar om at vi som ser på får ei slags gåve, får oppleve samisk musikk og kor bra det kan vere. Mogleg du lyttar til samisk musikk heilt av deg sjølv, men eg hadde aldri oppdaga dette uten Ella Marie❤️

Skrevet
6 minutter siden, sug lut skrev:

Tror heller ikke manglende medieoppmerksomhet handler om hvorvidt hun er same eller ikke. De ulike mediene har faste program de følger og det er naturlig nok NRK.no som dekker Stjernekamp. 

Men vi kommer nok til å se mer av Ella Marie i mediene fremover, for hun var virkelig et talent!

Anonymkode: c1af8...729

Skrevet
19 minutter siden, Syngensang skrev:

Nei, ho er ein super artist som også er same, som klarar å nå gjennom på nrk, i beste sendetid med samisk musikk som berører veldig mange! Det handlar om at vi som ser på får ei slags gåve, får oppleve samisk musikk og kor bra det kan vere. Mogleg du lyttar til samisk musikk heilt av deg sjølv, men eg hadde aldri oppdaga dette uten Ella Marie❤️

Men det er jo ikke saken her i det hele tatt, den over meg velger innfallsvinkelen "hun er same og samer får ikke nok anerkjennelse og det ser vi fordi hennes seier ikke er mediedekket".

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Men det er jo ikke saken her i det hele tatt, den over meg velger innfallsvinkelen "hun er same og samer får ikke nok anerkjennelse og det ser vi fordi hennes seier ikke er mediedekket".

Sant nok😉

Anonymkode: c006a...1af

Skrevet

Synes hun var helt fantastisk!!! Glad Ella vant :)

Hun andre var også kjempegod, men hun spilte så mye på sex... Liker ikke det der :P  For mye! 

Skrevet

Ella er veldig flink,men må si jeg heiet på Ulrikke hele veien, mener kanskje hun hadde vert mer en det norge trenger enn Ella.

At hun spiller på sex er ikke noe god grunn i hele tatt, de fleste artister gjør det

Anonymkode: 10b24...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...