Gå til innhold

Er Knut Arild Hareide en løgner?


Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutes ago, Anonym bruker said:

Mens FrP beveger seg bevisst mot de to nevnte ideologiene

Dette blir for dumt. Kom gjerne med hva du mener er nazistisk i politikken til Frp.

Anonymkode: 8d893...3c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutes ago, *Miss Marple* said:

Jeg tenker vi kan si at de i beste fall kan betegnes som 'kristne' på samme måte som republikanere i USA. De heller mot en kristendom som ikke setter nestekjærlighet og respekt for andre særlig høyt. 

 

Så fint du sitter med fastisten på hva som er ekte kristendom.

Anonymkode: 8d893...3c6

Skrevet

Han er ikke en større løgner enn politikere flest, det er helt umulig i Norge å få gjennomslag for alt man lover i debatten før valg.

Med de samarbeidsregjeringene som er her må alle gi og ta for å få gjennomslag for noe.

Anonymkode: f7a19...af3

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette blir for dumt. Kom gjerne med hva du mener er nazistisk i politikken til Frp.

Anonymkode: 8d893...3c6

Det er i grunnen nok å nevne fremmedfrykt og stenging av grenser, menneskeverd og sortering av mennesker etter farge og ikke minst religion. 

Dette er ikke uttalt i f.eks. partiprogrammet, men man trenger ikke å være ekspert i å lese mellom linjene for å forstå dette. 

Den som jo er nærmest i å uttale seg, er jo First House-dama personlig. Neida, hun sier det ikke med rene ord, men fy filler'n så nært. Hun er en profesjonell, iskald og beregnende retoriker som uten å si, nettopp sier. Jeg vet mange svelger budskapene hennes rått, uten å tenke lenger enn nesa rekker. Jeg, og svært mange med meg, tenker litt lenger. Vi tenker litt utenom vår eget ego, vi klarer å se hvilke konsekvenser det vil få om hun fpr det som hun vil. Brrrr, snart er det vinter og dessverre går vi mot en politisk lang fimbulvinter hvis det ikke blir satt en stopper for denne galskapen. 

Anonymkode: fa488...9e6

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så fint du sitter med fastisten på hva som er ekte kristendom.

Anonymkode: 8d893...3c6

Ikke sant 🙏

Skrevet

Jeg ser at det heller mot rødt samarbeid. Her tror jeg faktisk vi kan takk Sylvi Listhaug inderlig. 

Hun har med boken sin, og ikke minst sine opptredener i media den siste uken vist hva man risikerer ved videre samarbeid med dem. Ingen oppriktig kristne kan med god samvittighet samarbeid med en som har et slikt menneskesyn. 

Anonymkode: 819da...999

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser at det heller mot rødt samarbeid. Her tror jeg faktisk vi kan takk Sylvi Listhaug inderlig. 

Hun har med boken sin, og ikke minst sine opptredener i media den siste uken vist hva man risikerer ved videre samarbeid med dem. Ingen oppriktig kristne kan med god samvittighet samarbeid med en som har et slikt menneskesyn. 

Anonymkode: 819da...999

Man kan hvertfall ikke si ar FrP er taktiske. 

Men skjønner ikke hvorfor KrF mener de vil få mer gjennomslag for politikken sin i samarbeid med ap og så. De trenger sv og de vil da sitte i vippeposisjon og kan diktere visse ting slik som KrF gjør idag. 

Uansett er det utrolig udemokratisk slik dette her trer frem uansett hvilken side som vinner. Det er ikke det beste for landet som politikere ønsker, men makt. 

Anonymkode: 5b9c1...15a

Skrevet
43 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er i grunnen nok å nevne fremmedfrykt og stenging av grenser, menneskeverd og sortering av mennesker etter farge og ikke minst religion. 

Dette er ikke uttalt i f.eks. partiprogrammet, men man trenger ikke å være ekspert i å lese mellom linjene for å forstå dette. 

Dette handler ikke om sortering av mennesker etter farge og religion. Prøv igjen.

Anonymkode: 8d893...3c6

Skrevet
28 minutes ago, Anonym bruker said:

Man kan hvertfall ikke si ar FrP er taktiske. 

Men skjønner ikke hvorfor KrF mener de vil få mer gjennomslag for politikken sin i samarbeid med ap og så. De trenger sv og de vil da sitte i vippeposisjon og kan diktere visse ting slik som KrF gjør idag. 

Uansett er det utrolig udemokratisk slik dette her trer frem uansett hvilken side som vinner. Det er ikke det beste for landet som politikere ønsker, men makt. 

Anonymkode: 5b9c1...15a

Det beste hadde vært om Ap og Høyre hadde dannet flertallsregjering. Så kunne alle tullete småpartier bare tatt kvelden.

Anonymkode: 8d893...3c6

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette handler ikke om sortering av mennesker etter farge og religion. Prøv igjen.

Anonymkode: 8d893...3c6

Ikke prøv deg. Den slags hersketeknikk er jeg for gammel for. Jeg argumenterer, du bare protesterer. Hvor er din bevisførsel? 

For å være ærlig, så regner jeg også med at jeg ganske sikkert er mye eldre enn deg, og derfor har sett flere politiske svingninger enn deg. Kan det være en delforklaring, kanskje, at jeg er en smule skeptisk, for å si det mildt, til populismens norske høyborg? Kan det være noe med at man kjenner for mye av historien til å la seg lure av populistiske løfter? 

Anonymkode: fa488...9e6

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det beste hadde vært om Ap og Høyre hadde dannet flertallsregjering. Så kunne alle tullete småpartier bare tatt kvelden.

Anonymkode: 8d893...3c6

Æh... 

Anonymkode: fa488...9e6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er i grunnen nok å nevne fremmedfrykt og stenging av grenser, menneskeverd og sortering av mennesker etter farge og ikke minst religion. 

Dette er ikke uttalt i f.eks. partiprogrammet, men man trenger ikke å være ekspert i å lese mellom linjene for å forstå dette. 

Den som jo er nærmest i å uttale seg, er jo First House-dama personlig. Neida, hun sier det ikke med rene ord, men fy filler'n så nært. Hun er en profesjonell, iskald og beregnende retoriker som uten å si, nettopp sier. Jeg vet mange svelger budskapene hennes rått, uten å tenke lenger enn nesa rekker. Jeg, og svært mange med meg, tenker litt lenger. Vi tenker litt utenom vår eget ego, vi klarer å se hvilke konsekvenser det vil få om hun fpr det som hun vil. Brrrr, snart er det vinter og dessverre går vi mot en politisk lang fimbulvinter hvis det ikke blir satt en stopper for denne galskapen. 

Anonymkode: fa488...9e6

Stenging av grenser? Frp er for vidåpne grenser og frihandel! Hadde de endelig vært så fornuftige at de hadde stengt grensene!

Anonymkode: d9e00...94b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det beste hadde vært om Ap og Høyre hadde dannet flertallsregjering. Så kunne alle tullete småpartier bare tatt kvelden.

Anonymkode: 8d893...3c6

Jeg er helt enig med deg. De partiene er egentlig så like. Det er mye mindre forskjell mellom disse partiene enn mange partier på venstresiden eller høyresiden. 

Anonymkode: 5b9c1...15a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig med deg. De partiene er egentlig så like. Det er mye mindre forskjell mellom disse partiene enn mange partier på venstresiden eller høyresiden. 

Anonymkode: 5b9c1...15a

Enig. 

Anonymkode: a261a...a00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...