Gå til innhold

Hva tenker dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste gutten er har en annen pappa enn de 2 minste, de er 14,7 og 2. Besteforeldrene på min side gir han eldste mer gaver enn de minste ( ellers gjør det ikke forskjell) , vet det kanskje er mer dyre ting når han Eldste ønsker seg enn de minste,men jeg tenker at de får i alle fall gi like mye gaver, for eksempel i fjor når vi feiret jul så fikk de minste 3 gaver hver og eldste 6, minstegutten skjønner jo ikke så mye enda, men mellomste spurte hvorfor storebror fikk flere enn han  i fjor.

Han feirer jul bare her fordi han ønsker det, han feiret nyttårsaften hvert år med faren da, Eldste gutten får jo flere gaver generelt når faren har større familie, og det er jo helt greit,men synes ikke besteforeldrene bør gjøre forskjell.

jeg er alenebarn og samme med min nye mann, Foreldrene hans er veldig nøye på og gi alle likt. Vi feirer alltid med begge foreldreparene siden vi er så få

Anonymkode: 3eecc...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du jo bare forklare 7-åringen at det er sånn fordi han får litt mer fra pappaen sin side. Verden har aldri vært, og kommer aldri til å bli, rettferdig. That's life. 

Anonymkode: b9534...cf7

Skrevet

Kan dere ikke avtale at det bare skal være en pakke til alle fra hver? 6 julegaver bare fra et bestefoteldrepar er jo helt hinsidiges.

Anonymkode: e3cda...580

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Da må du jo bare forklare 7-åringen at det er sånn fordi han får litt mer fra pappaen sin side. Verden har aldri vært, og kommer aldri til å bli, rettferdig. That's life. 

Anonymkode: b9534...cf7

Altså ikke det er snakk om her, det er at mine foreldre gjør ulikt

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Kan dere ikke avtale at det bare skal være en pakke til alle fra hver? 6 julegaver bare fra et bestefoteldrepar er jo helt hinsidiges.

Anonymkode: e3cda...580

kosligere med litt flere enn en, siden familen til meg og mannen er så liten. vi kjøper stort sett 5 pakker til de hver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...