Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Det er mange som starter tråder om dagen der de skriver om elsde (eldste)barnet/gutten. Er det en ny trend eller er det en og samme person? Regner med at denne tråden slettes av admin om den er upassende... Anonymkode: a8ec1...0d6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Merkelig skrivefeil, tror jeg aldri jeg har sett.... Om det er flere tråder her med samme skrivefeil vil jeg jo tro det er samme person? Anonymkode: 2f82c...bcf
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Merkelig skrivefeil, tror jeg aldri jeg har sett.... Om det er flere tråder her med samme skrivefeil vil jeg jo tro det er samme person? Anonymkode: 2f82c...bcf Det er bare å søke opp ordet så ser man alle trådene og hvor like de er med kommabruk osv. Anonymkode: a8ec1...0d6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg har aldri sett den skrivefeilen før, så vil tippe det er en og samme person. Anonymkode: 9f3b5...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå