Gå til innhold

Satse eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 barn, og vi ønsker oss en nummer 5, vi har alltid ønsket oss 5 barn, og har god plass og go økonomi,men det som holder meg litt igjen er at jeg er 39 og pappan 45, og barna er  21, 16, 10 og snart 9 så de er jo så store.

hva er deres erfaring og få en til så lenge etterpå ?

Elsdegutten drar i millitæret i Januar og flytter nok ut når han kommer hjem. Hun på 16 skal flytte i Januar pga skole, så hun skal bo der i 3 år pga skole, og vet jo ikke om hun kommer igjen.

Så da er det bare minste guttene som er hjemme.

Ønsker egentlig veldig sterkt en til,men det og begynne på nytt skremmer meg litt, og alderen min er kanskje litt for høy

Anonymkode: 7ce21...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alderen deres er det ingenting å si på... Så hvis dere begge vil, go for it.

Anonymkode: 33489...69f

Skrevet

Er du klar til å ha ungdom når du er 58? 

Min mor fikk sin siste i din alder og er nå 60 år med en tenåring i hus. Hun har aldri angret selvfølgelig, og jeg tror også at hun har vært en bedre mor i sine eldre og litt mer erfarne år. Men hun har nok tidvis ønsket seg den friheten mange får etterhvert når ungene forlater hjemmet. Frihet til å reise, til å ikke lage middag til, til å styre dagene helt sjøl. 

Men for all del - har du lyst har du lov! Følg ditt hjerte og ikke andres meninger eller synsinger. 

Anonymkode: 9d01f...c47

Skrevet

Orker du? Det er vanvittig slitsom med baby og små barn. Våkenetter osv 

Anonymkode: 25036...adc

Skrevet

Jeg hadde nok ikke gjort det, men det er deres liv og ingen kan fortelle dere hvordan dere skal leve det.

Det jeg tenker er at om dere får en atpåkladd nå vil det barnet nærmest vokse opp som enebarn. Jeg tenker også at jeg personlig (jeg har også fire barn) vil ha noen år uten småbarn før barnebarna kommer. Jeg har brukt veldig mange av mine år på å stå opp med barn, ordne sekker og tøy til barn osv, jeg er liksom ferdig med barnehagetiden altså....

Jeg så da min far giftet seg på nytt og plutselig ble far igjen i ganske voksen alder ikke var bare bare å gå fra vinkvelder på verandaen med naboene og sydenturer uten barn osv tilbake til spedbarn og kolikk først, også barnehage og foreldremøter. Han var liksom ferdig med det.... Da barnebarna kom var det ikke mye futt igjen i han og han orket rett og slett ikke så mye fra dem.

Men det er mine personlige erfaringer, og dine kan være helt annerledes. Ditt liv og du selv kan være helt annerledes, så bare dere kan velge for deres liv.

Anonymkode: 6328e...601

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Orker du? Det er vanvittig slitsom med baby og små barn. Våkenetter osv 

Sku tru om hun ikke har en anelse om hva det går ut på, med 4 barn fra før ;)

Skrevet
9 minutter siden, MrGoodMan skrev:

Greit å høre andre si det, tenker jeg. 

Anonymkode: 0be9e...1f4

Skrevet

Takk for alle svar.

Ork har jeg virkelig

tror vi satser på en til, det ønske er så sterkt for begge

Anonymkode: 7ce21...fc0

Skrevet
12 timer siden, MrGoodMan skrev:

Hun har garantert glemt det. Hun husker bare det koselige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...