Gå til innhold

Matboks til julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de Marius-matboksene er så fine og skal bestille en til min gutt. Men så har jeg to grandnevøer på 6 og 10 år som jeg kjøper gaver til. 

Hadde dere blitt glad for det til deres barn? 

Anonymkode: a0545...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg hadde blitt glad for det er jo ikke så viktig hvis det var gave til mine barn. Du gir dem jo ikke til meg. Det vesentlige er om svar nå liker dem eller om du påvirker dem på en måte du ønsker.

Anonymkode: 46ef9...af7

Skrevet

Den hadde havnet på rommet til mottager for å ha småting i og aldri blitt brukt som matboks.

Det er så mye i kjøkkenskapene så matboksene er alle like og kan stables. En metallboks av denne type hadde tatt plass lik tre bokser jeg allerede har.

Anonymkode: 2cd0a...8f1

Skrevet

Jeg hadde nok hørt med foreldrene deres først, om dette var en god ide.

Anonymkode: 9df40...7ca

Skrevet

Som matboks ville den ikke blitt brukt her, det er så forskjellig hva man har behov for. Men om du kjenner dem godt er det vel grei?  Om den passer til det de har med seg, for eksempel... 

Anonymkode: 993db...190

Skrevet (endret)

Altså.. Om jeg hadde blitt glad for det til mitt barn? Ja. Hadde barnet, som skal motta gaven, blitt glad? Nei. Det tror jeg ikke.

Endret av Tøystykke
Skrevet

Gutter på 6 og 10 år ønsker seg vel andre ting enn en matboks? Syns det er for dumt å bestille flere av en ting vare for å bli ferdig med julegavene. Hva med å be om ønskeliste og kjøpe noe de ønsker seg?

Anonymkode: dfb5b...01b

Skrevet

Tror barn i den alderen ikke er så keen på Mariusmønster altså. De vil vel heller ga noe mer barnslig / kult. 

Anonymkode: 30fc0...1a9

Skrevet

Takk for svar. Det blir en gave i tillegg da, og litt fornuftige gaver blant alle lekene går nok greit. 

Men tror jeg høre med mor først. 

Hi

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Det blir en gave i tillegg da, og litt fornuftige gaver blant alle lekene går nok greit. 

Men tror jeg høre med mor først. 

Hi

Lurt å høre med mor ja. Sett på en byttelapp uansett 😊

Anonymkode: 12522...0dd

Skrevet

Legg noe inni matboksen, det hadde mine barn synes var kult 😊 De elsker matbokser da 👍

Anonymkode: 514a4...228

Skrevet

Mine unger syns slikt var hyggelig før, selv om de aldri brukte de. De har vært skikkelig sære på matbokser og skal kun ha en spessiell. Er så glad i at jeg fant noen glemt på ett lagr på jobb, for de vi hadde hang såvidt sammen. Tror jeg kastet noen banankasser meg matbokser npr jeg flytta, jeg gadd ikke å flytte på de mere, 

Anonymkode: c7b85...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...