Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Er det noen som veit noe. Jeg hadde den for ca 14 dager siden men føler meg ør. Vert til undersøkelse og klarte ikkje og fram provesere eit anfall. har teke øvelser men føler meg litt ØR. Er det normalt ? Anonymkode: 7bf77...b0c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Ja. Jeg var ør i månedsvis, og det gynget når jeg gikk. Akkurat som om jeg hadde vært på båt. Men jeg ble så vant til det at det etter hvert ikke plaget meg i hverdagen. Anonymkode: ccea6...893
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Ja, det henger i lenge hos meg også. Flere uker siden siste episode med ekstrem svimmelhet og kvalme, men jeg går fortsatt rundt og er uvel, sliten, ustø, kvalm, skjelven og surrete i hodet. Anonymkode: 3f982...b44
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 På 26.10.2018 den 23.56, Anonym bruker skrev: Ja, det henger i lenge hos meg også. Flere uker siden siste episode med ekstrem svimmelhet og kvalme, men jeg går fortsatt rundt og er uvel, sliten, ustø, kvalm, skjelven og surrete i hodet. Anonymkode: 3f982...b44 Er du sjukmeld i den tiden ? Var på treningsstudio og fikk så grusom ør heit etter barre og varme opp på gå mølla. Anonymkode: 7bf77...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå