Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Er det noen som har fått refinansiert ett startlån her? Vi har nedbetalt over 500000 av startlånet vårt, men sitter nå med en god del dårlig gjeld vi gjerne skulle bli kvitt. Vi har fått avslag i vanlig bank. Anonymkode: bb118...ac1
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg fikk refinansiert selv om jeg hadde en del dårlig gjeld, men fikk ikke så mye, de mente jeg måtte selge bolig jeg hadde for å kjøpe en mindre hvis jeg skulle få refinansiert gjennom husbanken. Slik at jeg da kunne betale ned den dårlige gjelden. Så jeg takket nei til lånet der og bare satt opp en nedbetalingsplan på den andre gjelden. Mulig det ikke er like firkantet i alle kommuner. Anonymkode: 25113...d87
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg fikk refinansiert selv om jeg hadde en del dårlig gjeld, men fikk ikke så mye, de mente jeg måtte selge bolig jeg hadde for å kjøpe en mindre hvis jeg skulle få refinansiert gjennom husbanken. Slik at jeg da kunne betale ned den dårlige gjelden. Så jeg takket nei til lånet der og bare satt opp en nedbetalingsplan på den andre gjelden. Mulig det ikke er like firkantet i alle kommuner. Anonymkode: 25113...d87 Kan jeg spørre hvilken kommune? Bor i Oslo selv. Trenger 400 000 mer for å bli kvitt alt minus studielån og boliglån. Anonymkode: bb118...ac1
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som har fått refinansiert ett startlån her? Vi har nedbetalt over 500000 av startlånet vårt, men sitter nå med en god del dårlig gjeld vi gjerne skulle bli kvitt. Vi har fått avslag i vanlig bank. Anonymkode: bb118...ac1 Jeg trodde man bare kunne få startlån en gang, og jeg håper virkelig at det er sånn. Det er jo en fastsatt pott det deles ut av, og da håper jeg ikke at noen får det til å refinansiere gjeld utenom boliglån Anonymkode: bbd13...721
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg trodde man bare kunne få startlån en gang, og jeg håper virkelig at det er sånn. Det er jo en fastsatt pott det deles ut av, og da håper jeg ikke at noen får det til å refinansiere gjeld utenom boliglån Anonymkode: bbd13...721 Jeg er Forsåvidt enig i det, men ettersom vi kun har hatt lånet i 7 år og allerede har betalt ned over 500 000 spør jeg om noen har opplevd å få refinansiering da vi nå hadde hatt behov for mer lån for å dekke gjeld. Vi har mye penger i leil, men får ikke lån i bank ( akkurat fått avslag ) Anonymkode: bb118...ac1
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre hvilken kommune? Bor i Oslo selv. Trenger 400 000 mer for å bli kvitt alt minus studielån og boliglån. Anonymkode: bb118...ac1 Vaksdal, noen mil utenfor Bergen , kan være du er heldig, hadde prøvd å søke ihvertfall Anonymkode: 25113...d87
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vaksdal, noen mil utenfor Bergen , kan være du er heldig, hadde prøvd å søke ihvertfall Anonymkode: 25113...d87 Takk for svar 😊 Anonymkode: bb118...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå