Gå til innhold

Startlån


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått refinansiert ett startlån her? Vi har nedbetalt over 500000 av startlånet vårt, men sitter nå med en god del dårlig gjeld vi gjerne skulle bli kvitt. Vi har fått avslag i vanlig bank. 

Anonymkode: bb118...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk refinansiert selv om jeg hadde en del dårlig gjeld, men fikk ikke så mye, de mente jeg måtte selge bolig jeg hadde for å kjøpe en mindre hvis jeg skulle få refinansiert gjennom husbanken. Slik at jeg da kunne betale ned den dårlige gjelden. Så jeg takket nei til lånet der og bare satt opp en nedbetalingsplan på den andre gjelden. Mulig det ikke er like firkantet i alle kommuner.

Anonymkode: 25113...d87

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk refinansiert selv om jeg hadde en del dårlig gjeld, men fikk ikke så mye, de mente jeg måtte selge bolig jeg hadde for å kjøpe en mindre hvis jeg skulle få refinansiert gjennom husbanken. Slik at jeg da kunne betale ned den dårlige gjelden. Så jeg takket nei til lånet der og bare satt opp en nedbetalingsplan på den andre gjelden. Mulig det ikke er like firkantet i alle kommuner.

Anonymkode: 25113...d87

Kan jeg spørre hvilken kommune? Bor i Oslo selv. Trenger 400 000 mer for å bli kvitt alt minus studielån og boliglån.

Anonymkode: bb118...ac1

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som har fått refinansiert ett startlån her? Vi har nedbetalt over 500000 av startlånet vårt, men sitter nå med en god del dårlig gjeld vi gjerne skulle bli kvitt. Vi har fått avslag i vanlig bank. 

Anonymkode: bb118...ac1

Jeg trodde man bare kunne få startlån en gang, og jeg håper virkelig at det er sånn. Det er jo en fastsatt pott det deles ut av, og da håper jeg ikke at noen får det til å refinansiere gjeld utenom boliglån

Anonymkode: bbd13...721

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde man bare kunne få startlån en gang, og jeg håper virkelig at det er sånn. Det er jo en fastsatt pott det deles ut av, og da håper jeg ikke at noen får det til å refinansiere gjeld utenom boliglån

Anonymkode: bbd13...721

Jeg er Forsåvidt enig i det, men ettersom vi kun har hatt lånet i 7 år og allerede har betalt ned over 500 000 spør jeg om noen har opplevd å få refinansiering da vi nå hadde hatt behov for mer lån for å dekke gjeld. Vi har mye penger i leil, men får ikke lån i bank ( akkurat fått avslag ) 

Anonymkode: bb118...ac1

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg spørre hvilken kommune? Bor i Oslo selv. Trenger 400 000 mer for å bli kvitt alt minus studielån og boliglån.

Anonymkode: bb118...ac1

Vaksdal, noen mil utenfor Bergen , kan være du er heldig, hadde prøvd å søke ihvertfall :) 

Anonymkode: 25113...d87

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vaksdal, noen mil utenfor Bergen , kan være du er heldig, hadde prøvd å søke ihvertfall :) 

Anonymkode: 25113...d87

Takk for svar 😊

Anonymkode: bb118...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...