Gå til innhold

Kalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags/ hvilke kalendere får deres barn og hvor gamle er de? 

Anonymkode: c60a1...41a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalendere jeg lager selv, med mest fornuftige ting i, det meste vet jeg at de trenger/har spurt om å få/ønsker seg som Kari traa ullundertøy, hansker, sokker, klistremerker, men også noen nyttige ting som deodorant, truser, tannkrem, skolesaker og litt godteri.

De er 13 og 18 år.

Anonymkode: 46f1b...d37

Skrevet

Fire barn mellom 9 og 17 år.

De får gavekalender, men veldig enkle kalendere med sjokolade, tyggis, pastiller o.l. i. Noen småting som julesokker, vanter, ledlys, hårstrikker osv innimellom da.

Anonymkode: 850cb...87f

Skrevet

6år og får lego-kalender :) Dette er 3.året han ønsker seg det. Han på 1år får nok 24 innpakkede fruktmosposer, tenker jeg.

Anonymkode: eae68...bfd

Skrevet

Pakke kalender, deler opp et puzzlespill på 100 i 20 dager, 2 aktivitetsbøker ,svarteper og et spill :) han får sjokolade kalender av besteforeldrene, han er snart 6

Anonymkode: ef558...30e

Skrevet

Eldste på 13 får fra makeup mekka, hun på 8 ville ha lego Friends og minstejenta på 3 ville ha paw patrol

Skrevet

13 år. Pleier å få sjokoladekalender. Får i år hjemmelaget, med ansiktsmasker, badebombe, twist, pastiller, tyggis, julesokker, sokker, japansk snop, slim, øredobber (30 par til 99 kr fra H&M delt opp), micropopcorn, lydbok, julegenser o.s.v. 

Anonymkode: 97494...7cb

Skrevet

Har to gutter på 8 og 2 år. De får hver sin sjokoladekalender til 10 kr + pakkekalender. Hvert år sier jeg at det ikke blir noe store greier, men så blir det som regel for mye likevel.. Men jeg ønsker ikke gi de ræl som ikke brukes, så derfor ender jeg opp med alt for dyre ting til å være i en kalender egentlig. Eldste får i år bøker i ca halvparten av kalenderen, mens resten av halvparten har vi kjøpt en leke som deles opp i 12 deler. Han minste får litt forskjellige småting jeg har kjøpt gjennom året. Jeg elsker å kjøpe ting og tang til ungene, men i stede for å gi de ting her og der, så tar jeg vare på det til advent og jul. Så han på 2 år får ting som deler til togbane, tog, noen småleker, osv. 

Anonymkode: 4f615...ab8

Skrevet

Vi har elf on the shelf! Ingen som savner pakkekalender som vi hadde før.

Anonymkode: d579e...f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...