Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 jeg har 3 gutter på 15, 6 og 3 år Vi skal dra på bort på julaften til besteforeldrene i finnmark, dette ønsker ikke elsdegutten, og vil være hos sin far, som er ungkar og vert det siden det ble slutt for 13 år siden Er min tur i år, og besteforeldrene gleder seg veldig til og se alle 3, men elsde ønsker og bli hjemme pga kjæresten og vennene hans. vi drar 22 desember og kommer hjem 1 januar. Bør jeg la han bli hjemme hos sin far, eller bør han være med ,så han ikke skuffer besteforeldrene sine ? Datteren til mannen skal være med også, hun er 17, og er i et fast forhold også,men synes julen er familietid Anonymkode: babb2...654
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Dersom far er hjemme og det passer at 15 åringen er der og det er det han selv ønsker så hadde jeg ikke vært i tvil. Hadde latt han være igjen hjemme hos pappen så får heller besteforeldre komme på besøk til dere på nyåret for å treffe 15-åringen😊 Anonymkode: 4ad4a...f74
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Hadde nok prøvd å komme ham med... Anonymkode: da3ca...bed
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Takk for svar. Ja er ikke lett Anonymkode: babb2...654
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Hadde tatt han med ihvertfall halve tiden, og latt han fly hjem kanskje midt i romjula. Da får han i både pose og sekk. Anonymkode: e28f0...652
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg synes ikke du skal ta hensyn til besteforeldrene. De får besøk av barn, svigersønn og 3 barnebarn. Det går mer på hva som er riktig for gutten og deres kjetnefamilie. 10 dager pakket sammen hos besteforeldre kan være lenge før en på 15. Hva med et kompromi der der reiser opp sammen og han flyr hjem 2. eller 3. Juledag? Da kan han få litt tid med pappa og venner også, inklusive nyttårsaften som er en viktig dag for mange på den alderen. Anonymkode: 35d27...2a2
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #8 Skrevet 25. oktober 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: Jeg synes ikke du skal ta hensyn til besteforeldrene. De får besøk av barn, svigersønn og 3 barnebarn. Det går mer på hva som er riktig for gutten og deres kjetnefamilie. 10 dager pakket sammen hos besteforeldre kan være lenge før en på 15. Hva med et kompromi der der reiser opp sammen og han flyr hjem 2. eller 3. Juledag? Da kan han få litt tid med pappa og venner også, inklusive nyttårsaften som er en viktig dag for mange på den alderen. Anonymkode: 35d27...2a2 dette har jeg ikke tenkt på i hele tatt,men det var ikke dumt, det går jo an. Ja har fullstendig forstårelse at det kan bli kjedelig for en 15åring Anonymkode: babb2...654
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #9 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg synes også det var veldig lenge å være på julebesøk,men jeg skjønner at dere ønsker å være lenge når dere drar. Hva med å la 15-åringen ta fly hjem f.eks 2-3 juledag,og være hos pappaen over nyttår? Anonymkode: bd33f...368
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 Ja han skal bli med, fra 22 desember og drar hjem til far i oslo den 27. vi ble enige Anonymkode: babb2...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå