Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg tok full bukplastikk for et år siden. Det ble fjernet 3 kg fett og hud. Jeg veide 73 kg før inngrepet, og gikk da ned til 70 etterpå. Nå, ett år etter, er jeg tilbake på 73, og mesteparten har lagt seg i puppene og som grevinneheng. Puppene er så store og tunge nå at jeg vurderer brystreduksjon. Så til spørsmålet; vil de kiloene som da eventuelt taes ut av puppene (kanskje opptil ett kg i hver) legge seg andre steder på kroppen? Anonymkode: 9e947...577
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Pass på kaloriinntaket og beveg deg litt mer, så ordner det seg nok av seg selv, uten operasjon. Fett kan ikke flytte på seg rundt i kroppen, men man kan legge på seg. Anonymkode: 66da5...115
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok full bukplastikk for et år siden. Det ble fjernet 3 kg fett og hud. Jeg veide 73 kg før inngrepet, og gikk da ned til 70 etterpå. Nå, ett år etter, er jeg tilbake på 73, og mesteparten har lagt seg i puppene og som grevinneheng. Puppene er så store og tunge nå at jeg vurderer brystreduksjon. Så til spørsmålet; vil de kiloene som da eventuelt taes ut av puppene (kanskje opptil ett kg i hver) legge seg andre steder på kroppen? Anonymkode: 9e947...577 Atte hææ? Hvordan skal det fettet som tas ut havne andre steder på kroppen? Anonymkode: e16a2...ccd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Atte hææ? Hvordan skal det fettet som tas ut havne andre steder på kroppen? Anonymkode: e16a2...ccd Kroppen «husker» visstnok hvor tung den har vært, og streber etter å komme seg dit igjen. Da jeg tok en snarvei og fikk fjernet 3 kg, husket kroppen det, og tok til seg nye 3 kg. Men siden fettcellene er fjernet på magen, kan de ikke legge seg der, så da blir det andre plasser på kroppen. (Og dette har jeg jo erfart.) Poenget var, hvis jeg får fjernet 2 kg til, vil de komme på igjen på sikt og legge seg andre steder? Som f.eks enda mer grevinneheng, større lår eller dobbelthake? hi Anonymkode: 9e947...577
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Kroppen husker ikke vekten sin.. Men ved vanlig vektreduksjon så beholder man fremdeles fettcellene som gjerne ønsker å fylles igjen. Dette unngår man ved å fjerne det fysisk slik du gjorde. Så sånn sett har de kiloene kommet på pga livsstilen din, og ikke på grunn av at kroppen gjør det automatisk. Grunnen til at det ikke nødvendigvis har lagt seg på magen igjen, er at det er færre fettceller der - siden de er borte. Da legger det seg andre tilgjengelige steder i stedet for. Anonymkode: d03d5...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå