Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Jordmor på sykehuset sjekket om jeg var moden igår. Det var helt grusomt vondt og jeg var ikke moden. Hun sa at hun klarte ikke å få fingeren helt innerst i livmorhalsen, så hun fikk ikke sjekket om det var noe modning innenfra. Etterpå hadde jeg (selvsagt) vondt i livmorhalsen og også litt mensmurring. Murringen gav seg utover kvelden, og idag tidlig følte jeg meg ok igjen bortsett fra sårhet i underlivet, men nå har jeg plutselig fått kraftig mensmurring i både mage og rygg og så avtok den igjen. Er det vanlig med mensmurring som kommer og går etter modenhetssjekk, eller kan jeg håpe/regne med at det skjer et eller annet der nede? Anonymkode: 72116...bdb
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Kan jo være at hun trigget et eller annet ved å røre oppi der da. Sånn at det er modning på gang nå. Om du er nært termin så er det jo ganske nærliggende at noe kan skje uansett. Anonymkode: a6a22...2b9
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jo være at hun trigget et eller annet ved å røre oppi der da. Sånn at det er modning på gang nå. Om du er nært termin så er det jo ganske nærliggende at noe kan skje uansett. Anonymkode: a6a22...2b9 Håper virkelig at det er modning på gang nå. Er ikke veldig nært termin, litt over to uker igjen, men skal settes i gang snart. Anonymkode: 72116...bdb
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Selvfølgelig, hun har jo vært borti livmorhalsen... Vil, Ha litt sex, og sørg for en orgasme nå Anonymkode: 06b94...fe5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå