Gå til innhold

Billige julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til billige julegaver? Ikke ræl da.. Men fine ting de fleste kan like. Aldersgrupper:

22-32 og 50-70. 

Anonymkode: c294c...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag ei korg og legg vinflaske, sjokolade,kaffi duftlys osv, oppi? Det skal jeg gjøre til dei voksne i år ☺️ 

Anonymkode: 5654e...497

Skrevet

Det er vanskelig å fonne en gave som vil passe for de fleste, men hvis du gjør deg litt flid med å tenke på hva hver enkelt person kan like er det mulig å finne gaver som ikke koster så mye. 

Anonymkode: beb81...33f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lag ei korg og legg vinflaske, sjokolade,kaffi duftlys osv, oppi? Det skal jeg gjøre til dei voksne i år ☺️ 

det hørtes dyrt ut ;) tenker til under 100 kr 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vanskelig å fonne en gave som vil passe for de fleste, men hvis du gjør deg litt flid med å tenke på hva hver enkelt person kan like er det mulig å finne gaver som ikke koster så mye. 

Ja, og det skal jeg gjøre. Har mulighet til å lage noe (håndarbeid), men har gitt det 2 juler nå så tror folk har det de trenger egentlig av ull og annet. Hadde sett meg ut 2 bøker til svigers, men de utgår fordi vi plutselig har fått dårlig råd, så må finne en erstatning for det. De er heldigvis ikke kravstore. Har kjøpt litt brukt og, men føler ikke det er "godt nok" med brukte, slitte bøker som kostet 7 kr på bruktmarked. Det er ikke til svigers da, men til en av mine foreldre. De gir meg gave til 1000 kr hvert år så føler jeg må gi noe veldig fint tilbake til dem. Men vil kjøpe noe fint, men billig.

Skrevet

Da er det viktig å tilpasse innholdet i kurven til den enkelte. Jeg hater duftlys, drikker hverken vin eller kaffe men er glad i sjokolade. En slik kurv blir også fort kostene en god del.

Kurv 30,-

Vin  100,-

Sjokolade  40,-

Kaffe 40,-

Duftlys 40,-

Da er vi oppe i 240 kroner selv om du har valgt billige produkter.

Skrevet

Ja, og det skal jeg gjøre. Har mulighet til å lage noe (håndarbeid), men har gitt det 2 juler nå så tror folk har det de trenger egentlig av ull og annet. Hadde sett meg ut 2 bøker til svigers, men de utgår fordi vi plutselig har fått dårlig råd, så må finne en erstatning for det. De er heldigvis ikke kravstore. Har kjøpt litt brukt og, men føler ikke det er "godt nok" med brukte, slitte bøker som kostet 7 kr på bruktmarked. Det er ikke til svigers da, men til en av mine foreldre. De gir meg gave til 1000 kr hvert år så føler jeg må gi noe veldig fint tilbake til dem. Men vil kjøpe noe fint, men billig.

Du har ikke boklageret eller lignenede i nærheten. De selger mye  bra bøker billig

Anonymkode: 6f24a...bc7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du har ikke boklageret eller lignenede i nærheten. De selger mye  bra bøker billig

Nei, dessverre. Men alle de vanlige butikkene da. Men pappa setter ikke pris på en lysestake for å si det sånn. 

Men kom på, kanskje jeg bør følge med på Black friday?

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det viktig å tilpasse innholdet i kurven til den enkelte. Jeg hater duftlys, drikker hverken vin eller kaffe men er glad i sjokolade. En slik kurv blir også fort kostene en god del.

Kurv 30,-

Vin  100,-

Sjokolade  40,-

Kaffe 40,-

Duftlys 40,-

Da er vi oppe i 240 kroner selv om du har valgt billige produkter.

hvor får man kjøpt så billig kurv?

Skrevet

Hva med å kjøpe blomsteløker og drive frem så de står i blomst til jul! Sank litt mose, kongler og andre fine ting nå som du kan dekorere med. Det kan bli en rimelig og koselig gave som viser omtanke, hvis de liker kundegrupper selvfølgelig.

2 gode vinglass til hytta?

En god varmeflaske slik at de blir varme på føttene når de legger seg?

En hel eske med kulepenner hvis de er som min mor som bestandig mister dem 😁

Skrevet

hvor får man kjøpt så billig kurv?

Billig utgave på ikea eller plantasjen. Noen ganger på Nille. Sjeldent pene.

Skrevet

Min faste julegave til bestemor er julekaffe og sjokolade. Min far får julekaker. Broren min sprit..

Spiselige gaver er topp til folk som enten har alt eller ikke ønsker seg noe.

Bakeglade kan få vaniljeessens (bør lages nå) eller vaniljesukker (utrolig enkelt å lage)

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Umerkelig brukte bøker å få på gjenbruksstasjonen på din lokale avfallshåndtering, eller på loppemarked. Min far får en bok om Erik Bye i år, den er helt strøken og jeg ga 20 kroner.

Anonymkode: 3e8a5...4b9

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere har ikke råd til å gi to bøker til hver av svigerforeldrene? Hvor mye koster bøkene dere tenkte å gi da? Det er jo vanligvis ikke såååå dyrt.....

Hvis du tenker å gi noe til under 100,-, så begrenser det seg jo. Fine duftlys koster jo også over 100,- liksom 😛 

Anonymkode: 68abf...a37

Skrevet

Gavekort på kino?

Anonymkode: 59735...fb5

Skrevet

Middagsinvitasjon? Kinobesøk? Billett til et museum eller noe slikt? Opplevelser kan være hyggelig å få, men trenger ikke å være så dyrt. 

Skrevet

Meld deg inn i bokklubben og få gavekort på 1500 kr. Da kan du kjøpe ullpledd, interiørting og div fine ting der inne til kun 69 kr i porto. 

Anonymkode: 1acf3...f7b

Skrevet

Kjøp en god sjokolade, belgiske trøfler fra Oro(?) eller Jacobs koster vel like under 100,-  God kaffe eller te om de drikker det. 

Skrevet

Følg med på tilbudene hos bokhandelen, de har flere tilbud nå før jul.

Du får byttelapp også, så om du f.eks kjøper bøker på salg og betaler 99 kr eller mindre kan de bytte i en pocketbok om det ikke faller i smak eller de har fra før.'

Jeg hadde blitt kjempeglad for f.eks en bok og en sjokolade, super gave.

Anonymkode: ceb6c...e0c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, dessverre. Men alle de vanlige butikkene da. Men pappa setter ikke pris på en lysestake for å si det sånn. 

Men kom på, kanskje jeg bør følge med på Black friday?

Ja, det er lurt å følge med på black friday. Jeg kjøpte endel klær i gave i fjor, fikk mye for en billig penge.

Skrevet

På sportoutlet har jeg kjøpt mye fint som jeg tenker å gi i julegave. Bula tskjorte til 50,- , hipster/boxer til 50,- (25,- til barn.) ullundertøy til 75 tror jeg det var (jeg kjøpte ikke det denne gang) Fleecegensere til barn til 50,- De hadde til voksne også, men husker ikke prisen, kanskje 100,-
Da kan man legge ved sokker eller sjokolade, så blir det en gave til 100-lappen.

Tror de hadde mye annet rimelig også, men det var dette som passet meg denne gang.

Anonymkode: 79cb9...76c

Skrevet

www.barerips.no

Anonymkode: 89357...427

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

www.barerips.no

Anonymkode: 89357...427

Du får ikke noe til 100 kr på barerips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...