Gå til innhold

Jeg lukter pultost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ånden altså. Vært hos ønh flere ganger. Ingenting galt! Har mast på fastlegen. Finner ingenting. Pusser, bruker tanntråd, går til tannlege regelmessig, tygger tyggis, bruker munnskyll. Ingenting hjelper.

Det eneste som hjelper (i maks 5 min)er å spise noe. Drikke hjelper ikke. Mannen min skyr meg, alle andre skyr meg. Ganske sikker på at det kommer fra nesen... Har forresten prøvd nesespray og saltvann. Reagerer allergisk på det, men funka ikke uansett så. 

hVA GJØR JEG DA? 

Anonymkode: d8d16...8a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være fra lenger bak i halsen din? Mandelstein eller hva nå det heter? Jeg har slitt med det, vært hos ønh, men de tar det ikke på alvor. Det er ekstremt hemmende å ha slike stinkende klumper i mandlene, og det kan godt være at du har det, men at ønh ikke har brydd seg med å sjekke det. Søk det opp. 

Anonymkode: 5bb34...8ed

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan det være fra lenger bak i halsen din? Mandelstein eller hva nå det heter? Jeg har slitt med det, vært hos ønh, men de tar det ikke på alvor. Det er ekstremt hemmende å ha slike stinkende klumper i mandlene, og det kan godt være at du har det, men at ønh ikke har brydd seg med å sjekke det. Søk det opp. 

Anonymkode: 5bb34...8ed

Jeg vet at jeg har det tidvis. Men hvis det renner snørr ned i halsen, kommer lukta. 

Anonymkode: d8d16...8a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...