Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Har jente på 15 år. Hun sliter som så mange andre med selvbildet sitt. Synes hun er for tjukk, noe hun ikke er. Dette gjelder de fleste av venninne hennes sier hun. De snakker masse om dette dem imellom. En av venninnene trener mye. Hun har trent turn i noen år nå, og har da en veldig flott og muskuløs kropp. Dette har da skapt en del misunnelse blant noen av de andre jentene. Min datter sier at enkelte av jentene snakker masse stygt om henne, og at hun tror hun er noe. De sprer rykter og slikt. Jeg har spurt om hun da svarer dem, og tar til motmæle. Ja, svarer hun. Jeg pleier å si at dersom man trener så hardt og så mye, så fortjener man faktisk en slik kropp. Hun sier at hun stadig minner dem om at hun har jobbet hardt for den kroppen. Nå er det blitt slik at noen av venninnene har snudd ryggen til min datter også. Hvorfor vet jeg jo ikke sikkert, men jeg tipper det er fordi hun ikke vil kaste seg på samme hetsebølge. Kan jeg ta dette opp med lærerne her, og gjøre dem oppmerksom på både hetsingen av denne jenta og utfrysningen av min jente? Anonymkode: 66aab...439
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Ja, du KAN ta det opp med lærerne. Men hvorfor fortsetter du å fokusere på kropp? "Hun har fortjent en sånn kropp", som om de som trener turn er finere og bedre enn andre? Sykt. Anonymkode: cff9a...a49
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, du KAN ta det opp med lærerne. Men hvorfor fortsetter du å fokusere på kropp? "Hun har fortjent en sånn kropp", som om de som trener turn er finere og bedre enn andre? Sykt. Anonymkode: cff9a...a49 Hvordan er det sykt? De som trener, de fortjener resultatet. Ingen som har sagt at de som trener er finere og bedre enn andre. Anonymkode: 224bd...696
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 Og til spørsmålet ditt Hi, selvfølgelig kan du ta det opp. Anonymkode: 224bd...696
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er det sykt? De som trener, de fortjener resultatet. Ingen som har sagt at de som trener er finere og bedre enn andre. Anonymkode: 224bd...696 Jeg reagerte og på fokuset ditt Anonymkode: c3237...5ac
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, du KAN ta det opp med lærerne. Men hvorfor fortsetter du å fokusere på kropp? "Hun har fortjent en sånn kropp", som om de som trener turn er finere og bedre enn andre? Sykt. Anonymkode: cff9a...a49 Hvis du leser innlegget en gang til, så ser du at det ikke er meg som sier det. Det er min datter som sier det til de andre. Og det er jo faktisk sant. Når man trener veldig hardt, så får man resultater. Det betyr slett ikke at de som ikke trener turn, ikke er fine altså...…:-P Anonymkode: 66aab...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå