Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Skal flytte til besteforeldre i Haugesund. Min mann er derfra men jeg er lite kjent, glede meg bare til å gjerne meg fra sinnsyke boligpriser i Oslo. Hvor i Haugesund er det best i bo med barn syns du? Hvorfor? Karmøy? Hvorfor eller hvorfor ikke? Syns hele byen ser litt belasta ut med mye knarkere i forhold ril befolkningsmasse 😂 Hvilke steder er belastede? Skoler som er gode eller ikke? For å svare så fordrer det at du er godt kjent 😉 Slebg gjerne på andre fordeler eller umerket med Haugalandet, bortsett fra det miserable været, det er jeg klar over. Anonymkode: e04c5...76c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Eg ville valgt Brakahaug. Verdens beste skole. Brakahaug (og Søre bydel) er veldig lite belasta. Anonymkode: 6020a...e31
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Ville valgt Kolnes. Hører til fastlandet av karmøy. 3 barnehager, idrettsanlegg hvor det foregår mye, bra miljø og engasjerte ledere og foreldre. Ligger ca 15 min fra Haugesund sentrum, men bare 5 min unna med bil til feks Raglamyr og Amanda storsentet 👌👍. Går busser hver time, er også en god skole 😀 Anonymkode: bd638...af2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg bor på Kvala og har ungdommer på Haraldsvang ungdomsskole. Har bodd nord i Haugesund hele mitt liv og stortrives. Godt miljø, mye fine naturområder og gode bussforbindelser. Anonymkode: 1e089...7ff
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Så lenge du ikke bor midt i sentrum så er vel ingen deler av byen nevneverdig «belasta». Skåredalen er populært. To butikker og en ny Bra barne og ungdomsskole. kort vei til det meste. Anonymkode: 7651d...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå