Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg kommer ikke gjennom på tlf til 15-åringen min. Hverken på tlf eller sms. Får bare opptattsignal når jeg ringer, og han mottar ikke meldingene fra meg. Fra han til meg går det greit. Det har vært slik noen dager. Nå i kveld skulle jeg gi han en viktig beskjed - han var bortreist med fotballaget, men det var jo håpløst! Heldigvis ringte han meg tilfeldig, så det ordnet seg. Han har IPhone og jeg har Samsung, Familiepakka med OneCall. Det gjelder så vidt jeg har funnet ut bare hans nummer. Kan han ha kommet borti noe og blokkert meg på noe vis? Anonymkode: d8379...fcc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Ja, det kan være. Jeg har klart å blokkere mannen min engang 🙈 Han fikk ikke sendt meldinger eller ringt til meg. Jeg fikk kun ringt, men meldingene kom ikke frem. Rimelig flaut å stå på telefonbutikk sammen der selgeren sier åååj da, du har blokkert han. Anonymkode: db846...7ef
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kommer ikke gjennom på tlf til 15-åringen min. Hverken på tlf eller sms. Får bare opptattsignal når jeg ringer, og han mottar ikke meldingene fra meg. Fra han til meg går det greit. Det har vært slik noen dager. Nå i kveld skulle jeg gi han en viktig beskjed - han var bortreist med fotballaget, men det var jo håpløst! Heldigvis ringte han meg tilfeldig, så det ordnet seg. Han har IPhone og jeg har Samsung, Familiepakka med OneCall. Det gjelder så vidt jeg har funnet ut bare hans nummer. Kan han ha kommet borti noe og blokkert meg på noe vis? Anonymkode: d8379...fcc Han må ha blokkert deg aktivt. Anonymkode: 0cec8...e90
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Han må ha blokkert deg aktivt. Anonymkode: 0cec8...e90 Det tviler jeg sterkt på. Han spiller aktivt fotball, og siden vi bor på landet er det mye henting og bringing. Telefoner/meldinger oss imellom blir stort sett brukt ift logistikk, så at han skulle blokkere meg ville bare gå ut over han selv. Han er heller ikke typen til å gjøre det. Hvordan opphever man en evt blokkering? Anonymkode: d8379...fcc
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Samme skjedde med oss i vårt livs mareritt med dødssykt barn på sykehuset! Jeg fikk hverken ringe eller sende sms til mannen, mens han ikke hadde problemer andre veien. Han hadde selvsagt kommet borti noe, og det var en enkel sak å fikse når vi bare fikk hjernene våre til å fungere igjen. Han må gå på innstillinger-telefon-blokkert og så oppheve blokkeringen for ditt nummer. Anonymkode: d0e43...c0b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Samme skjedde med oss i vårt livs mareritt med dødssykt barn på sykehuset! Jeg fikk hverken ringe eller sende sms til mannen, mens han ikke hadde problemer andre veien. Han hadde selvsagt kommet borti noe, og det var en enkel sak å fikse når vi bare fikk hjernene våre til å fungere igjen. Han må gå på innstillinger-telefon-blokkert og så oppheve blokkeringen for ditt nummer. Anonymkode: d0e43...c0b Takk, da får vi prøve det senere i dag! Håper det går bra med barnet deres, våre problemer blir jo bare barnemat i forhold 💕 Anonymkode: d8379...fcc
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #7 Skrevet 25. oktober 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk, da får vi prøve det senere i dag! Håper det går bra med barnet deres, våre problemer blir jo bare barnemat i forhold 💕 Anonymkode: d8379...fcc Bare hyggelig. Små problemer kan jammen være plagsomt nok det. Håper dere fikser det raskt, telefon må man jo ha 🙈 Anonymkode: d0e43...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå