Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har veldig lyst til og ha sex da, vi har klina mye og kosa,men ikke sex, vil ikke presse henne,men jeg fikk henne til og kommer flere ganger sist, og vil gjerne fullføre nå. begge er skilte, og vert det over 2 år begge 2. begge har barn , 5 til sammen, de er ikke involert så klart, har jo bare datet hverandre 3 ganger, vet vi blir sammen etterhvert,men vil ta det med ro. hennes barn er ganske store,mens min er småskolebarn. synes du jeg skal ta det steget nå? eller kommer dette naturlig Anonymkode: de413...de8
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Ta med en kondom i tilfelle. Anonymkode: 484a9...6bf
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Ta med en kondom i tilfelle. Anonymkode: 484a9...6bf Ja, selvsagt. ønsker ikke flere barn noen av oss Anonymkode: de413...de8
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har veldig lyst til og ha sex da, vi har klina mye og kosa,men ikke sex, vil ikke presse henne,men jeg fikk henne til og kommer flere ganger sist, og vil gjerne fullføre nå. begge er skilte, og vert det over 2 år begge 2. begge har barn , 5 til sammen, de er ikke involert så klart, har jo bare datet hverandre 3 ganger, vet vi blir sammen etterhvert,men vil ta det med ro. hennes barn er ganske store,mens min er småskolebarn. synes du jeg skal ta det steget nå? eller kommer dette naturlig Anonymkode: de413...de8 Hadde ikke sex sist? Du fikk henne til å komme? Why? Kunne dere ikke bare fullføre da... Anonymkode: 156eb...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå