Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Hvordan begynte det hos deg, og hvordan har du det i dag? Jeg har endel symptomer, blant annet tørr munn /øyne, og episoder med leddsmerter og fatigue som kommer som kastet på meg. Er redd for å dra til legen. Og det finnes vel uansett ingen behandling..? Anonymkode: 991e2...49d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har. Det finnes både medisiner og behandling, og en diagnose i seg selv utløser ulike rettigheter, som f.eks. billigere tannlege. Start hos fastlegen med blodprøver, og få henvisning til revmatolog. Hos meg startet det nok allerede i tenårene. Oppsøkte ikke riktig hjelp før mange år senere, og fikk diagnoser sent i 20-årene. I årene før var jeg hos diverse leger, kiropraktorer, osteopat, naprapat osv, uten at det hjalp nevneverdig. Symptomene var som dine. Leddsmerter, fatigue, tørre slimhinner+++ Anonymkode: f01f9...644
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 Takk for svar. Er det slik for deg også at fatiguen kommer veldig brått? Og i tillegg til at kroppen er sliten, så klarer jeg ikke å fungere kognitivt mens det står på. Anonymkode: 991e2...49d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Er det slik for deg også at fatiguen kommer veldig brått? Og i tillegg til at kroppen er sliten, så klarer jeg ikke å fungere kognitivt mens det står på. Anonymkode: 991e2...49d Ja, jeg blir ofte «slått ut» helt uten forvarsel. Hodet fungerer da dårlig. Jeg sliter med å finne ord, føler at hodet fungerer tregt og at jeg mister tråden i samtaler. Fryktelig plagsomt. Anonymkode: f01f9...644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå