Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Min datter tok vaksine idag og fått feber nå i kveld. Er det noe som varer i dager? Anonymkode: ef3ac...a33
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Nå vet ikke jeg hvilken vaksine din datter har tatt, men vi stod over den som kun dekker 2 hpv virus, og kjøpte den dyre som dekker 9 forskjellige hpv virus, Gardasil 9, og ingen av våres 2 barn fikk noen bivirkninger over hode. Anonymkode: 9dc40...006
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min datter tok vaksine idag og fått feber nå i kveld. Er det noe som varer i dager? Anonymkode: ef3ac...a33 Når barnet ditt får en vaksine (regner med at det er HPV du mener? For hvp har jeg aldri hørt om?) ber du da aldri om dokumentasjon og navn på vaksinen de får eller, slik at du kan lese om den og dens eventuelle bivirkninger i felleskatalogen? Her er generel info, feber inkludert... https://www.fhi.no/sv/vaksine/hpv/hpv-vaksine-til-unge-kvinner/hpv-vaksine-og-bivirkninger/ Anonymkode: 740e6...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå