Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Feks fra body shop eller rituals (til voksen dame) Anonymkode: 32eba...32b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Hadde blitt kjempe glad!😃 Ønsker meg veldig, men synes ikke jeg kan bruke penger på å kjøpe til meg selv.. Anonymkode: 4ccb1...b61
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg hadde ikke blitt glad for en ferdigkjøpt kalender i gave, men hadde blitt superglad hvis noen hadde laget en kalender til meg med ting jeg hadde bruk for, eks tamponger, tannkrem, sokker, shampo, såpe og annet nødvendige ting. Hvis jeg skal ha noe fra bodyshop eller andre plasser, så er jeg veldig kresen, og liker å velge ut lukter selv, eller kunne sikkert fått noe derfra og, men ikke hver dag liksom. Anonymkode: 3a74c...c2c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #6 Skrevet 24. oktober 2018 Nei, jeg hadde ikke det, men det er fordi det er mange ting jeg ikke tåler Anonymkode: f5039...bdd
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #7 Skrevet 24. oktober 2018 Nei, ikke en kjøpt. Fra en god venninne ville jeg satt pris på en hjemmelaget. Anonymkode: b4c62...8d9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 Delte meninger...jeg vet at mottaker er glad i produktene fra butikkene. Men kanskje det blir litt mye med et produkt hver dag. Takk for svar! Anonymkode: 32eba...32b
Hjertefru Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 Ja, hvis jeg hadde bursdag på denne tiden hadde jeg blitt kjempeglad for en sånn gave 🤗
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #10 Skrevet 24. oktober 2018 Nei. Jeg tror ikke det er noe i de kalenderen jeg har behov for eller ønsker meg. Anonymkode: ecd57...a62
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #11 Skrevet 24. oktober 2018 Nei. Synes kalendere er for barn, ike for voksne. Hva skal man med 24 små bokser med krem eller parfyme eller oljer av alle slag? Men jeg hadde nok tatt på en maske og smilt og takket for den supre gaven. Anonymkode: 9516f...a46
sug lut Skrevet 24. oktober 2018 #12 Skrevet 24. oktober 2018 Superglad, enten det var ferdigkjøpt eller hjemmelaget eller bare forskjellige småting for hver dag som ungene får. Det er kos med kalender, men det er ikke hvert år noen lager/gir til meg, da må jeg gjerne hinte hardt!
SharonNeedles Skrevet 24. oktober 2018 #13 Skrevet 24. oktober 2018 Min svigermor får det av meg i år. Bestemte meg i fjor på julaften da hun med latter i stemmen sa at gavehaugen blir mindre og mindre for hvert år. Pakket inn alle gavene i går kveld. Hun skal få den i helgen og jeg gleder meg masse til å gi den til henne. Hun kommer til å bli kjempeglad.
gale damen Skrevet 25. oktober 2018 #14 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg hadde blitt glad for en fin kalender, men det er jo litt forskjellig hva man synes er fint. Jeg hadde ikke blitt glad for bodyshop eller rituals (som jeg ikke vet hva er), men jeg hadde blitt superglad for kalender som inneholdt saker som giver visste at jeg liker. Kalender er kos!
*Miss Marple* Skrevet 25. oktober 2018 #15 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg hadde blitt superglad uansett hva kalenderen inneholdt. Her er det virkelig tanken som teller, og at noen hadde kjøpt/laget noe som de trodde og håpet jeg skulle satt pris på hadde rørt meg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #17 Skrevet 25. oktober 2018 Nja, jeg hadde nok blitt det hvis jeg kunne bruke sånne produkter. 😊 Jeg har kronisk hudsykdom så hadde nok gitt kalenderen til noen andre dersom jeg fikk det til bursdag. Anonymkode: 5f080...182
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #18 Skrevet 25. oktober 2018 Ja, synes det var en fin gave som jeg ville blitt glad for Anonymkode: ef19f...68e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #19 Skrevet 25. oktober 2018 Nå kjente jeg på utakknemlighet over gave for første gang tror jeg, og ble litt skuffa over meg selv! Det ærlige svaret er at nei, jeg ville nok ikke blitt så glad for å få kalender i bursdagsgave. Jeg hadde derimot blitt kjenpeglad om den kom utenom. Skjønner jo selv at det er skikkelig dustete, men klarer ikke tenke på det annerledes heller. For meg er jul og bursdag separat, og en adventskalender er nettopp det, en adventskalender, ikke en bursdagsgave., Men, hadde nok kommet frem til at tanken var veldig god, altså. Og så lenge du vet hvilke produkter hun liker/tåler, er det jo en kjempefin tanke. Anonymkode: 3c861...db9
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. oktober 2018 #20 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg hadde blitt kjempeglad! 🙂
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #22 Skrevet 25. oktober 2018 1 time siden, *Miss Marple* skrev: Jeg hadde blitt superglad uansett hva kalenderen inneholdt. Her er det virkelig tanken som teller, og at noen hadde kjøpt/laget noe som de trodde og håpet jeg skulle satt pris på hadde rørt meg. For min del ville en slik kalender som gave vise at enten var tanken bak at giveren ville fornærme eller endre meg, alternativt at vedkommende ikke brydde seg. Når noen sier at det er "tanken som teller" så tenker jeg at tanken ofte ikke har vært så veldig god. Det er ofte et utrykk som brukes av givere som har dom hovedmål å gjøre det enkelt eller billig for seg selv. Anonymkode: ecd57...a62
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #23 Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: For min del ville en slik kalender som gave vise at enten var tanken bak at giveren ville fornærme eller endre meg, alternativt at vedkommende ikke brydde seg. Når noen sier at det er "tanken som teller" så tenker jeg at tanken ofte ikke har vært så veldig god. Det er ofte et utrykk som brukes av givere som har dom hovedmål å gjøre det enkelt eller billig for seg selv. Anonymkode: ecd57...a62 Hæ? I alle dager.. hvorfor skulle en kalender fra Body Shop indikere at giver ikke bryr seg eller ville fornærme(!) deg? Anonymkode: 288a8...8b8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #24 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg ville blitt superglad! For min del ville jeg foretrukket sjokolade, te, hudpleiekapsler eller lignende, men siden venninnen din liker disse produktene blir hun sikkert veldig glad for gaven! Anonymkode: 6f7dd...588
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2018 #25 Skrevet 25. oktober 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ? I alle dager.. hvorfor skulle en kalender fra Body Shop indikere at giver ikke bryr seg eller ville fornærme(!) deg? Anonymkode: 288a8...8b8 Fordi alle jeg kjenner vet at jeg ikke bruker slike produkter og er motstander av slik bruk og katsøppel. Anonymkode: ecd57...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå