Gå til innhold

Oversikt over innkommende samtaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vet dere noen steder , eller app eller hva som helst der man kan finne ut om innkommende samtaler som man ikke har svart på? Har hatt trøbbel med mobilen en stund, men nå er det fikset. I løpet av dne perioden som jeg ikke var tilgjengelig kan en person ha ringt meg. og det er veldig viktig for meg, handler om et forhold. Har vært i kontakt med mobiloperatøren, men de sa at de ikke hadde oversikt over det. Har vært inne på min side og sjekket der også, men finner bare forbruket mitt og hvem jeg har kontaktet. Vær så snill hjelp..

Anonymkode: 3b347...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? 

HI

Skrevet

Skriv melding til vedkomande og fortell at telefonen har vore ute av drift? 

Skrevet

Hadde ønsket jeg kunne det, men jeg kan ikke. Det er jeg som har gjort det slutt med han, så nå er det mulighet at han har ringt eller prøvd å skrive meld til meg, men ikke lett å vite det. 

Skrevet

Hvis du har gjort det slutt med han, hvorfor er det av interesse om han har forsøkt å få kontakt med deg? Hadde gitt blanke i om han ville ha kontakt. Har dere barn sammen slik at dere må ha kontakt, så er det ikke noe problem å sende en sms om at du har vært uten tlf. 

Anonymkode: ba031...224

Skrevet

Det kan du vel? Vil du ha han tilbake er det vel berre lurt å sende ut eit lite signal, om du ikkje er interessert i han har det vel ikkje så mykje å seie? 

Skrevet

det er sant, men så er det noe i meg som sier at jeg skal ha litt selvrespekt og respektere mine valg. Hvis du skjønner?  Prioritere valge mitt framfor ønskene mine

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det er sant, men så er det noe i meg som sier at jeg skal ha litt selvrespekt og respektere mine valg. Hvis du skjønner?  Prioritere valge mitt framfor ønskene mine

Men nå har du en gang havnet i en situasjon der du må velge. Og da kan du enten velge å la være å kontakte ham, og da må du sitte der og godta at du ikke får vite. Eller så kan du ta kontakt, og da miste litt selvrespekt. Det er dine eneste muligheter.

Skrevet
21 timer siden, Superdolly skrev:

Men nå har du en gang havnet i en situasjon der du må velge. Og da kan du enten velge å la være å kontakte ham, og da må du sitte der og godta at du ikke får vite. Eller så kan du ta kontakt, og da miste litt selvrespekt. Det er dine eneste muligheter.

Det er derfor jeg prøver å finne ut om han har kontaktet meg, hvis han har gjort det i løpet av den perioden mobilen min ikke var i drift, så skal jeg kontakte han selv, men hvis ikke så skal jeg la være. Hvis jeg finner ut at han ikke har kontaktet meg, så skal det være min lekse og jeg skal lære den:)

Skrevet

Trenger ikkje være så komplisert.

Har du lyst til å kontakte han, så gjør du det. Har du ikkje lyst, så lar du det være. 

Ikkje lag så masse drama. Gjør det enkelt. Enten er han interessert i meir kontakt, eller så er han det ikkje.

Anonymkode: 1e667...e69

Skrevet

Skriv en melding typ

hei, sender denne til alle kontaktene mine da jeg har hatt problemer med telefonen. Etc

Så kan du jo late som om den er sendt til alle. 

men må si at om han har tatt kontakt så tar han det igjen hvis han var så intr.. 

Anonymkode: 1585b...15b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikkje være så komplisert.

Har du lyst til å kontakte han, så gjør du det. Har du ikkje lyst, så lar du det være. 

Ikkje lag så masse drama. Gjør det enkelt. Enten er han interessert i meir kontakt, eller så er han det ikkje.

Anonymkode: 1e667...e69

Enig, snakk om å lage storm i et vannglass! 

Anonymkode: ebd1b...1e7

Skrevet
På 24.10.2018 den 17.51, Anonym bruker skrev:

Hei vet dere noen steder , eller app eller hva som helst der man kan finne ut om innkommende samtaler som man ikke har svart på? Har hatt trøbbel med mobilen en stund, men nå er det fikset. I løpet av dne perioden som jeg ikke var tilgjengelig kan en person ha ringt meg. og det er veldig viktig for meg, handler om et forhold. Har vært i kontakt med mobiloperatøren, men de sa at de ikke hadde oversikt over det. Har vært inne på min side og sjekket der også, men finner bare forbruket mitt og hvem jeg har kontaktet. Vær så snill hjelp..

Last ned appen nummeropplysning nr 180 der vises alle innkommende meldinger og oppringinger.

Skrevet
3 timer siden, Toneelise skrev:

Last ned appen nummeropplysning nr 180 der vises alle innkommende meldinger og oppringinger.

Tror ikke det funker på de samtalene som allerede har funnet sted. Ei heller på samtaler som har blitt gjort når tlf ikke har vært på. Eller befunnet seg utenfor dekning. 

Anonymkode: 8a54e...9ba

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke det funker på de samtalene som allerede har funnet sted. Ei heller på samtaler som har blitt gjort når tlf ikke har vært på. Eller befunnet seg utenfor dekning. 

Har akkurat lastet den ned. Samtaler de siste to månedene kom opp.

Skrevet
20 timer siden, Toneelise skrev:

Har akkurat lastet den ned. Samtaler de siste to månedene kom opp.

Også de som ikke har kommet gjennom? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...