Gå til innhold

Flere som har imaginære krangler med folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flyttet nærmere mine foreldre, og kjenner nærmest et forsinket ungdomsopprør. Aldri hatt et nært, eller spesielt godt forhold til moren min.

Merker nå at jeg konstruerer krangler i hodet mitt. Om forskjellige ting, ikke nødvendigvis noe som har skjedd.

At dette ikke er sunt eller konstruktivt skjønner jeg, men lurer på om det er vanlig?

Anonymkode: 0b3d4...93a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det stadig vekk 🙂 

Det er sunnere en du tror. Litt som å skrive et brev til noen du har noe uoppgjort med, og så brenne det, for å få det ut av systemet.

Ligger ofte om kvelden og diskuterer «ferdig», eller fullfører konfrontasjoner, i hodet mitt i kvelden før jeg skal sove. Det kan gjelde familie, venner, kollegaer, hun teite dama som snek forran meg i køen på butikken men jeg ikke sa noe til der og da osv ;) 

Skrevet

Jeg skjeller med jevne mellomrom ut min venninnes ex-mann når jeg sitter alene i bilen.  Det er fint å få det gjort. 

Skrevet

Hehehe - her i hodet har nok kranglene oftest rot i virkeligheten, men de blir krydret i hodet og jeg er SÅ tøff og tydelig 😜

Anonymkode: 273cc...741

Skrevet

Jeg krangler masse med mannen min. «Herregud, hvorfor kan du ikke bare legge de skitne sokkene oppi kurven istedet for ved siden av?!» Eller «Jeg har bedt deg om å hente vinterdekkene på lageret 19 ganger, og idag er det rim på veien!!» Det rareste er at i hodet mitt har han som oftest en god grunn, og så ender jeg opp med å være den urimelige. 😂

Like greit å ha krangelen internt med meg selv, da.

Anonymkode: ce9e4...8c6

Skrevet

Jeg gjør også det. Så herlig å høre at vi er flere 😄

Anonymkode: 8203f...6c1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg krangler masse med mannen min. «Herregud, hvorfor kan du ikke bare legge de skitne sokkene oppi kurven istedet for ved siden av?!» Eller «Jeg har bedt deg om å hente vinterdekkene på lageret 19 ganger, og idag er det rim på veien!!» Det rareste er at i hodet mitt har han som oftest en god grunn, og så ender jeg opp med å være den urimelige. 😂

Like greit å ha krangelen internt med meg selv, da.

Anonymkode: ce9e4...8c6

Akkurat sånn er jeg også! Kanskje derfor vi et lykkelig på 23 året nå 😂😂😂

Anonymkode: ce096...6e8

Skrevet

Hehe.. tja, gjorde det litt før, men det bærer ikke noe godt med seg akkurat. Har dog blitt flinkere til å stå opp for meg selv og si ifra, og da får vi vaskeekte krangler! Pappa TÅLER nemlig ikke at noen kritiserer ham, overhodet, og går rett i forsvarsmodus. Idiot.

Skrevet
2 minutes ago, Tøystykke said:

Hehe.. tja, gjorde det litt før, men det bærer ikke noe godt med seg akkurat. Har dog blitt flinkere til å stå opp for meg selv og si ifra, og da får vi vaskeekte krangler! Pappa TÅLER nemlig ikke at noen kritiserer ham, overhodet, og går rett i forsvarsmodus. Idiot.

Jeg trur heller ikke det er så bra. Blir bare mer tid hvor jeg irriterer meg over moren min.

Og i motsetning til deg som oppdaget at mannen din hadde gode grunner i krangler, så har jeg Aldri tapt en imaginær krangel. Jeg er faktisk uovertruffen i fantasien.. 

Må redusere dette her

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trur heller ikke det er så bra. Blir bare mer tid hvor jeg irriterer meg over moren min.

Og i motsetning til deg som oppdaget at mannen din hadde gode grunner i krangler, så har jeg Aldri tapt en imaginær krangel. Jeg er faktisk uovertruffen i fantasien.. 

Må redusere dette her

Hæ? Mannen min, gode grunner i krangler? Har ikke nevnt mannen min engang :p 

Jeg er uovertruffen i virkeligheten også, jeg. Taper aldri en krangel. Det er nok fordi jeg aldri krangler med mindre jeg har god grunn til det, og da står jeg på mitt. 

Skrevet

Jeg har det på samme måte, og har heller ikke noe spesielt godt forhold til min mor. Men jeg har funnet ut at det er bedre å bare ha henne minst mulig i livet mitt. Kranglene i hodet hjelper lite, mer effektivt med avstand😉

Anonymkode: b32b0...38f

Skrevet

Jeg krangler friskt både med mann, mamma og venninner i hodet mitt. Siste imaginære krangel var med mannen OM broren hans og hvor teit han var. Jeg synes det lufter hjernen litt å få det gjort, så slipper jeg å gå lenge og tenke på det 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...