Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg har en viss forståelse for hvorfor de ikke feirer bursdager og jul. Men hvorfor i alle dager støtter de ikke veldedig arbeid?!? Anonymkode: 4d616...be7
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Fordi de ønsker å distansere seg fra «denne verden» sikkert. Når det er sagt, mener jeg bestemt at mine foreldre ga når det var TV-aksjon. Jeg er oppvokst i Jehovas Vitner, eller «Jehovas» som du kaller det (Gud som jeg hater når folk sier det) Anonymkode: 01bec...f9f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi de ønsker å distansere seg fra «denne verden» sikkert. Når det er sagt, mener jeg bestemt at mine foreldre ga når det var TV-aksjon. Jeg er oppvokst i Jehovas Vitner, eller «Jehovas» som du kaller det (Gud som jeg hater når folk sier det) Anonymkode: 01bec...f9f Kan jeg spørre om hvorfor du hater det? Anonymkode: b19e8...4c0
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre om hvorfor du hater det? Anonymkode: b19e8...4c0 Det kan du. Det er vel fordi jeg har hørt det såpass mange ganger i oppveksten. Ble da sagt på en foraktfull måte, som et skjellsord. Jeg ble mobbet pga mine foreldres tro. Anonymkode: 01bec...f9f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan du. Det er vel fordi jeg har hørt det såpass mange ganger i oppveksten. Ble da sagt på en foraktfull måte, som et skjellsord. Jeg ble mobbet pga mine foreldres tro. Anonymkode: 01bec...f9f Huff da folk kan være fæle. Håper det går bedre med deg nå. Anonymkode: b19e8...4c0
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #6 Skrevet 24. oktober 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff da folk kan være fæle. Håper det går bedre med deg nå. Anonymkode: b19e8...4c0 Ja, har det bra nå. Er ikke «Jehovas» lenger heller. 😉 Men reagerer fortsatt når jeg hører at folk i sekten blir hetset. Leste en artikkel en plass av en som har forsket på sekten. Hun sa at JV er den siste minoriteten det er legitimt å hetse. Stakkars den som hetser muslimer, jøder, homofile osv. Jehovas vitner derimot... Anonymkode: 01bec...f9f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #7 Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kan du. Det er vel fordi jeg har hørt det såpass mange ganger i oppveksten. Ble da sagt på en foraktfull måte, som et skjellsord. Jeg ble mobbet pga mine foreldres tro. Anonymkode: 01bec...f9f Akkurat samme følelser som deg. Vokste også opp i Jehovas vitner og hatet å bli kalt "Jehovas" Jeg var ikke Jehova. Jeg var meg selv og føler også at det var et skjellsord. Anonymkode: 3f08d...6d6
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg beklager så mye! Var ikke meningen å såre!! Har rett og slett ikke tenkt over at å bare si Jehovas kunne bli oppfattet feil, takk for at du sa ifra. Spørsmålet mitt var av ren nysgjerrighet. Sønnen min har en kamerat som er Jehovas vitne. Han har vært mye her, og de går godt sammen. Jeg har god kommunikasjon med mor forsåvidt. Det er hun som har sagt at de ikke gir til veldedighet som TV-aksjonen, innsamlinger på skolen og lignende. Jeg har liksom ikke fått meg til å spør, men ble litt nysgjerrig i disse tider😉. hi Anonymkode: 4d616...be7
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg beklager så mye! Var ikke meningen å såre!! Har rett og slett ikke tenkt over at å bare si Jehovas kunne bli oppfattet feil, takk for at du sa ifra. Spørsmålet mitt var av ren nysgjerrighet. Sønnen min har en kamerat som er Jehovas vitne. Han har vært mye her, og de går godt sammen. Jeg har god kommunikasjon med mor forsåvidt. Det er hun som har sagt at de ikke gir til veldedighet som TV-aksjonen, innsamlinger på skolen og lignende. Jeg har liksom ikke fått meg til å spør, men ble litt nysgjerrig i disse tider😉. hi Anonymkode: 4d616...be7 De støtter ikke verdslige organisasjoner. Derfor de heller aldri stemmer ved valg. De ønsker ikke å være en del av denne verden og distanserer seg så langt det er mulig. Jobbe, betale skatt og sende barna på skole gjør de. Fordi det er ikke et alternativ å ikke gjøre det. Anonymkode: 3f08d...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå