Gå til innhold

Mellomblødninger med spiral.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så plagsomt. Føler jeg blør hele tiden. Er det noe man kan gjøre med det? Det er små mengder, men likevel. 

Anonymkode: 23e52...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde også det, og lot det være sånn i 1,5 år, før jeg tok den ut. Kunne aldri vite når det kom blod og var truseinnlegg- og til dels tampongavhengig.
Var også et hormontroll og kvisene er fortsatt der ett år etter jeg tok den ut. Jeg er bare lei meg for at jeg ikke tok den ut tidligere. Men bortsett fra kvisene er det som før jeg satte den inn nå.

Anonymkode: c60a8...fae

Skrevet

Sist jeg hadde spiral så tok jeg ut pga samme problem. Men dessverre så er det ingen annen prevansjon som nytter på meg, så jeg ble gravid. Tok abort og fikk satt inn ny spiral mens de utførte inngrepet, siden både jeg og gyn var enige i at det er bedre med småblødninger enn å måtte ta abort igjen. 

Men jeg blir da sprø. 

Er det virkelig ingenting man kan gjøre med det?😒

HI

Skrevet

Gynekologen min sier at det ofte går over etter noen måneder. Det samme med andre bivirkninger. Så jeg venter også.. 🙂 

Anonymkode: e8f91...c58

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gynekologen min sier at det ofte går over etter noen måneder. Det samme med andre bivirkninger. Så jeg venter også.. 🙂 

Anonymkode: e8f91...c58

Sist hadde jeg den i halvannet år, ga seg ikke 😒 nå har jeg hatt den siden starten av juli. Gikk greit i starten, men så begynte disse jævla blødningene igjen. 

HI

Skrevet

Jeg hadde det også sånn. Etter ett år tok gyn den ut. Jeg har det sånn med mange typer.. p sprøyte. P stav . Piller pg spiraler. Eneste som funker her er plaster.. genialt og lite bivirkninger. Ring er også greit men mistet sexlyst av den

Anonymkode: b3c60...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...