Gå til innhold

Gravidmage VS oppblåst Hjelp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal på julebord når jeg er litt over 8 uker på vei. Planen er en stram kjole. Er fryktelig oppblåst nå, men tror jeg skal «pull it off», dersom magen ikke blir mer oppblåst jo lenger man er på vei? Hva er erfaringene deres? Det er jo ikke akkuratt den typiske gravidmagen i uke 8. (3-mann på vei=)

Anonymkode: 07eee...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt på det samme, hehe!

Jeg er også med tredje og føler meg særdeeeeles oppblåst til tider. Jeg klarer jaggu ikke huske så godt hvordan det var sist..

Mener gjerne å huske at det ikke ble så mye mer ille? Jeg har en relativt flat mage fra før så jeg føler meg veldig fort langt på vei og fikk litt noia i går jeg så meg selv i speilet og så i grunn ca 5 mnd på vei ut (6 uker nå, haha) Så håper ikke det fortsetter på denne måten, da blir jeg et vandrende flyteelement til slutt.

Men ja, jeg håper det gir seg litt etter hvert og likevel kan ha stram kjole jeg også. Mener å huske at det var sånn sist altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KmammaK skrev:

Har tenkt på det samme, hehe!

Jeg er også med tredje og føler meg særdeeeeles oppblåst til tider. Jeg klarer jaggu ikke huske så godt hvordan det var sist..

Mener gjerne å huske at det ikke ble så mye mer ille? Jeg har en relativt flat mage fra før så jeg føler meg veldig fort langt på vei og fikk litt noia i går jeg så meg selv i speilet og så i grunn ca 5 mnd på vei ut (6 uker nå, haha) Så håper ikke det fortsetter på denne måten, da blir jeg et vandrende flyteelement til slutt.

Men ja, jeg håper det gir seg litt etter hvert og likevel kan ha stram kjole jeg også. Mener å huske at det var sånn sist altså.

 

Kan man event bruke holdin- strømpebukse tro?🤔 husker heller ikke hvordan magen var sist, men da var yngste bare 14 mnd når jeg ble gravid, så ikke så lenge siden jeg da hadde gått gravid. Nå er yngste 5 år, så da har vel i teorien kroppen nullstilt seg etter det svangerskapet:) 

-hi

Anonymkode: 07eee...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...