Gå til innhold

Dere som er 30-35 år (hudpleie)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke produkter bruker dere? Jeg er snart 33 år og har egentlig ikke brukt noe spesielt.. Men jeg merker at små barn, travel hverdag og ganske så lite søvn vises på ansiktet etterhvert... Jeg har de siste to årene fått flere rynker.. Særlig rundt øyne. Jeg har lyst å ha en sunn hud som ikke eldes for tidlig. Jeg har ikke råd eller lyst til å prioritere veldig dyre produkter dersom de må kjøpes relativt ofte. Hva er deres rutiner? Føler dere produktene har god effekt? 

Anonymkode: e0803...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 34 år. Jeg sliter med veldig tørr hud (spesielt i vinterhalvåret) og bruker mest produkter beregnet på dette. Jeg har egentlig ikke fått noe særlig linjer ennå og har heller ikke uren hud/kviser.

Om morgenen bruker jeg kun fuktighetskrem (Clarins daily energizer) og en farget bb cream (Decleor hydra floral bb cream).

På kvelden vasker jeg ansiktet med en rens fra REN og har på fuktighetskrem. 1-2 ganger i uka bruker jeg peeling for å fjerne døde hudceller (liker godt Decleor phyto peel) og fuktighetsgivende ansiktsmasker (sheet masks) når jeg gidder😄 

Jeg ville fått hjelp til å finne en god øyekrem hvis jeg var deg, fuktighet er viktig. Pris og kvalitet henger ikke alltid sammen og jeg husker en øyekrem fra Loreal vant en test i tv2 hjelper deg i fjor (hvis du googler finner du nok navnet). Husk også å bruke solkrem i ansiktet når du er i sola, siden sola mest har skylda for rynker. 😃

Anonymkode: 6b764...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år. Jeg sliter med veldig tørr hud (spesielt i vinterhalvåret) og bruker mest produkter beregnet på dette. Jeg har egentlig ikke fått noe særlig linjer ennå og har heller ikke uren hud/kviser.

Om morgenen bruker jeg kun fuktighetskrem (Clarins daily energizer) og en farget bb cream (Decleor hydra floral bb cream).

På kvelden vasker jeg ansiktet med en rens fra REN og har på fuktighetskrem. 1-2 ganger i uka bruker jeg peeling for å fjerne døde hudceller (liker godt Decleor phyto peel) og fuktighetsgivende ansiktsmasker (sheet masks) når jeg gidder😄 

Jeg ville fått hjelp til å finne en god øyekrem hvis jeg var deg, fuktighet er viktig. Pris og kvalitet henger ikke alltid sammen og jeg husker en øyekrem fra Loreal vant en test i tv2 hjelper deg i fjor (hvis du googler finner du nok navnet). Husk også å bruke solkrem i ansiktet når du er i sola, siden sola mest har skylda for rynker. 😃

Anonymkode: 6b764...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sunt (mye sunt fett og grønt) og bruker solfaktor 50+. Ellers bruker jeg mye druekjerneolje på ansikt og bryst, som jeg masserer forsiktig inn. Bruker som regel kun vann for å vaske, men en rensespray fra apotek om jeg føler det trengs.

Ellerd er vel retinolkrem det eneste som funker om rynkene har kommet for å bli :)

Anonymkode: d49d2...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 100% moroccan olje for ansikt på morgenen (veldig sunn å massere olje inni huden forsiktig) etter dusjing og dr. organics sin ansiktskrem før jeg legger meg (jeg liker den med aloe vera i), jeg bruker ofte micellan cleansing water (kan kjøpes på VITA) for å rense huden før jeg påfører krem på kvelden.

Anonymkode: 90b30...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som er hudpleier og bruker kun produkter hun anbefaler. (Jeg er 36) Nå bruker jeg produkter fra Elixir og ZO. Kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker en koreansk serie som heter Klairs. Har fått så mye finere hud! De sier at sør Korea ligger 10 år foran andre når det gjelder utvikling av hudpleie produkter og det tror jeg på. Billig er det også. De har den på Blush. 

Anonymkode: d2e23...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sunt og vasker med mild såpe på kvelden. Bortsett fra det - ingenting. Tror ikke no på at alle disse produktene skal hjelpe på huden, vi blir bare lurt. 

Anonymkode: ef429...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...