Gå til innhold

Noen som har vært på Phantom of the opera på folketeateret?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var det bra? 

Så dere Les Miserables i fjor? Var det like bra som den?

Vil Phantom passe for en over snittet teaterinteressert 8-åring?

Anonymkode: 75399...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi likte den, les mis var litt bedre, men det var veldig fin oppsetning på Phantom også.  Flott sang,  gode skuespillere og god stemning. 

Det er jo lange forestillinger,  men om 8åringen er veldig interessert så skulle vel det gå fint.  

Anonymkode: 14ccf...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niåringen min likte den godt. Hun så også Les Miserables i fjor, og foretrakk den, men likte begge. Jeg er i grunn enig i vurderingen hennes, men jeg er også en litt umoden musicalpublikummer. 😃

Anonymkode: 4ddbd...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Phantom best. 

Jeg har sett begge før; Les Mis i London og Phantom på Broadway. Ingenting slår Les Mis i London!! Men jeg likte den norske versjonen av Phantom bedre enn den amerikanske. 

Forestillingen er nesten 3 timer lang og man bør kjenne historien for å få fullt utbytte - synes jeg da. Jeg ville nok ikke tatt med en 8 åring på hverken denne eller Les Mis. Sound of music kommer neste år. Den er mer barnevennlig. 

Anonymkode: 7b63e...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, takk for svar. 

Jeg tenker at vi hører med mormor om hun vil være med og, så tar vi det eventuelt som en jentekveld. 😊

HI

Anonymkode: 75399...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps egentlig burde man ikke besøke Folketeateret. De opererer med elendig lønn og arbeidsbetingelser for utøverne, særlig musikerne. De forholder seg ikke til tariff og fagforbund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Optatium skrev:

Ps egentlig burde man ikke besøke Folketeateret. De opererer med elendig lønn og arbeidsbetingelser for utøverne, særlig musikerne. De forholder seg ikke til tariff og fagforbund. 

Hæ, gjør de ikke? Hvordan kan de ikke gjøre det?

HI

Anonymkode: 75399...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ, gjør de ikke? Hvordan kan de ikke gjøre det?

HI

Anonymkode: 75399...7b7

Fordi musikermarkedet i Norge er lite og man vil heller ha en dårlig betalt jobb enn ingen jobb. Det er for få musikere som tae kampen, og bak dem står mange som gjerne tar jobben. Dessverre er Halstensen mest opptatt av penger enn kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...