Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Er det noen som vet hva det dreier seg om? Hennes handikappede og eldre søster tok fly fra USA og ble nektet adgang inn til slottet som Meghan og prins Harry bor i. Søsteren lo og kjøpte plakater av dem på en souvenirbutikk. Virker veldig hånende, spør du meg og kun moren til Meghan var i bryllupet. Noen som vet hvorfor denne familien virker så ufordragelige mot Meghan? Noen briter mener nå at Meghan bør strekke ut en hånd men det virker jo ikke til å være sannsynlig i det hele tatt, for nå skal visst søsteren også gi ut bok om Meghan "som skal være sjokkerende", slik jeg oppfattet det. De kan vel ikke være helt god, er de sjalu, eller hva ligger bak, mon tro? Anonymkode: 324c0...40a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som vet hva det dreier seg om? Hennes handikappede og eldre søster tok fly fra USA og ble nektet adgang inn til slottet som Meghan og prins Harry bor i. Søsteren lo og kjøpte plakater av dem på en souvenirbutikk. Virker veldig hånende, spør du meg og kun moren til Meghan var i bryllupet. Noen som vet hvorfor denne familien virker så ufordragelige mot Meghan? Noen briter mener nå at Meghan bør strekke ut en hånd men det virker jo ikke til å være sannsynlig i det hele tatt, for nå skal visst søsteren også gi ut bok om Meghan "som skal være sjokkerende", slik jeg oppfattet det. De kan vel ikke være helt god, er de sjalu, eller hva ligger bak, mon tro? Anonymkode: 324c0...40a For en tragisk, liten taper du er. Anonymkode: c5c44...b67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: For en tragisk, liten taper du er. Anonymkode: c5c44...b67 ? Anonymkode: 324c0...40a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: ? Anonymkode: 324c0...40a Dra nesa di ut av sånt som ikke raker deg. Tragisk å være så interessert i å grafse i andre menneskers liv. Anonymkode: c5c44...b67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #5 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg tror nok Meghan er litt annerledes som person enn det hun framstiller seg som, og at familien er bedre mennesker enn det hun fremstiller dem som. Har aldri helt hatt sansen for henne, mens jeg liker Hertuginne Kate utrolig godt! Liker ikke måten hun er på, og får en slags følelse av at hun er en "gold digger". Anonymkode: 96d85...96a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #6 Skrevet 22. oktober 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dra nesa di ut av sånt som ikke raker deg. Tragisk å være så interessert i å grafse i andre menneskers liv. Anonymkode: c5c44...b67 Raker det deg at jeg er interessert i andre mennesker da? Hvorfor er du her inne? For å grafse? Anonymkode: 324c0...40a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #7 Skrevet 22. oktober 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror nok Meghan er litt annerledes som person enn det hun framstiller seg som, og at familien er bedre mennesker enn det hun fremstiller dem som. Har aldri helt hatt sansen for henne, mens jeg liker Hertuginne Kate utrolig godt! Liker ikke måten hun er på, og får en slags følelse av at hun er en "gold digger". Anonymkode: 96d85...96a Ok, kan jo være, men det jeg leste idag, gjorde at jeg ikke fikk særrlig sympati med søsteren som stiller opp uten å være imvitert, hadde vel med seg fotograf eller tipset dem sikkert selv for å få med opptrinnet. Det ble litt konstruert, virker det som. det kan jo være at Meghan ikke er den hun utgir seg for, det vil kanskje tiden vise men jeg synes at hun bør få en sjangse...... Anonymkode: 324c0...40a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #8 Skrevet 22. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Raker det deg at jeg er interessert i andre mennesker da? Hvorfor er du her inne? For å grafse? Anonymkode: 324c0...40a Jeg håper du selv får oppleve at andre mennesker grafser i privatlivet ditt og bruker det som underholdning. Anonymkode: c5c44...b67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #9 Skrevet 22. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper du selv får oppleve at andre mennesker grafser i privatlivet ditt og bruker det som underholdning. Anonymkode: c5c44...b67 Vi er da alle mennesker gjenstand til underholdning for alle, inkludert deg selv. Anonymkode: 324c0...40a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #10 Skrevet 22. oktober 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, kan jo være, men det jeg leste idag, gjorde at jeg ikke fikk særrlig sympati med søsteren som stiller opp uten å være imvitert, hadde vel med seg fotograf eller tipset dem sikkert selv for å få med opptrinnet. Det ble litt konstruert, virker det som. det kan jo være at Meghan ikke er den hun utgir seg for, det vil kanskje tiden vise men jeg synes at hun bør få en sjangse...... Anonymkode: 324c0...40a Sjangse av hvem? Familien? Anonymkode: 212da...3d2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #11 Skrevet 22. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sjangse av hvem? Familien? Anonymkode: 212da...3d2 Jeg tenker mest på dem som dømmer henne. Hun bør få en sjangse. Anonymkode: 324c0...40a
Toneelise Skrevet 23. oktober 2018 #12 Skrevet 23. oktober 2018 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som vet hva det dreier seg om? Hennes handikappede og eldre søster tok fly fra USA og ble nektet adgang inn til slottet som Meghan og prins Harry bor i. Søsteren lo og kjøpte plakater av dem på en souvenirbutikk. Virker veldig hånende, spør du meg og kun moren til Meghan var i bryllupet. Noen som vet hvorfor denne familien virker så ufordragelige mot Meghan? Noen briter mener nå at Meghan bør strekke ut en hånd men det virker jo ikke til å være sannsynlig i det hele tatt, for nå skal visst søsteren også gi ut bok om Meghan "som skal være sjokkerende", slik jeg oppfattet det. De kan vel ikke være helt god, er de sjalu, eller hva ligger bak, mon tro? Anonymkode: 324c0...40a Fordi de ønsker goder av at hun er kommet i en kongelig familie og at Meghan føler at de tråkker på henne istedet for å støtte henne. Bla arrangerte faren pressekonferanse og ga pressen bilder av henne som liten. Broren skrev brev til Harry om at han måtte bryte forlovelsen fordi Meghan er en golddigger som ikke bryr seg om sin familie (som er stygg mot henne. )
Gjest Marihønne Skrevet 23. oktober 2018 #13 Skrevet 23. oktober 2018 Har vell forsåvidt liten rett til å uttale seg om hvem som er "gode" eller "onde" Når ingen av oss vet noe av historikken bak dette. Kan være at begge har skyld i den dårlige familie relasjonen. Er som regel flere sider i en sak
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2018 #14 Skrevet 23. oktober 2018 På 22.10.2018 den 21.51, Anonym bruker skrev: Er det noen som vet hva det dreier seg om? Hennes handikappede og eldre søster tok fly fra USA og ble nektet adgang inn til slottet som Meghan og prins Harry bor i. Søsteren lo og kjøpte plakater av dem på en souvenirbutikk. Virker veldig hånende, spør du meg og kun moren til Meghan var i bryllupet. Noen som vet hvorfor denne familien virker så ufordragelige mot Meghan? Noen briter mener nå at Meghan bør strekke ut en hånd men det virker jo ikke til å være sannsynlig i det hele tatt, for nå skal visst søsteren også gi ut bok om Meghan "som skal være sjokkerende", slik jeg oppfattet det. De kan vel ikke være helt god, er de sjalu, eller hva ligger bak, mon tro? Anonymkode: 324c0...40a Tror du virkelig noen her inne kjenner denne familien personlig og kan gi deg svar? Anonymkode: 0290f...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå