Gå til innhold

Minipille, P stav blødning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har gått på minipille i snart tre mnd. for å se om jeg tåler det. Skal sette inn p stav om en uke. 

Alt har gått greit frem til en uke siden, da begynte jeg å blø. Det har nå vart i en uke og er skikkelig irriterende. Det jeg håper på, er at dette gir seg da jeg får satt inn p staven. 

Noen med erfaring de vil dele? 

 

Anonymkode: 0dd5e...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

P stav er forferdelig. Ikke sett den inn! Kjenner ingen som har vært fornøyde med den. Blør jevnlig hver 3. Uke. I starten ingen ting- opphold uten blødning i 7 mnd, men SÅ STARTET dritten. Laaaaaaang periode m blod, litt opphold, laaaaaaang blødning, osv, og nå 1,5 år etter så blør jeg jevnt masse hver 3. Uke, altså 2 uker uten, og så 9 dager med blødning, 2 uker uten, osv osv. Kjenner meg også rar i kroppen, lite sexlyst, sliten, noe nedstemt.... var ikke slik før. P- stav sender jo hormoner i HELE kroppen.... hadde ikke tenkt over det skikkelig da jeg satte den inn.

Skal ta den ut neste mnd. og prøve hormonspiral. Håper det blir bedre. 

Anonymkode: 822fe...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipille bare blødde jeg av, så var spent da jeg satt i p-staven for ca 2 år siden. Har ikke hatt en eneste blødningsdag siden, ei heller bivirkninger. Er strålende fornøyd. Hadde kraftig mens før innsett av p-stav. 

Anonymkode: ec1f2...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fra ppille til pstav, småblødninger konstant første 6 mnd før jeg fikk mens ca hver 3 mnd, og da varte den gjerne 2-3 uker :(  Etter 4,5 år fikk jeg sterke magesmerter på natten, legen trodde det kunne være blødning i bukhulen pga staven så tok den ut og sluttet med prevansjon for å bli gravid. Fikk gigamens når den ble tatt ut... hadde flere bivirkninger i starten som uren hud, humørsvingninger og det vanlige. 3 mnd etter fødsel begynte jeg på minipille, fikk 1 mens og har ikke hatt det siden. Snart 10 mnd siden fødsel nå :)

Anonymkode: 6ff91...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...