Gå til innhold

Er danseband-musikk blitt in og hipt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det selges mye danseband-musikk, flere hundre tusen enheter på CD og kassett i året.

Eller regnes det fortsatt som uhipt og dårlig?

Anonymkode: 457f6...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som liker countrymusikk og bluegrass o slike typer musikk. Det kan jo være det du kaller dansebandmusikk? Hellbillies, vassengutane og den typen er ikke dansebandmusikk.

Anonymkode: 9285c...d8f

Skrevet
27 minutes ago, Anonym bruker said:

Mange som liker countrymusikk og bluegrass o slike typer musikk. Det kan jo være det du kaller dansebandmusikk? Hellbillies, vassengutane og den typen er ikke dansebandmusikk.

Anonymkode: 9285c...d8f

Jeg tenker på ting som Ole Ivars, Gluntan, Vikingarna, Kjell Vidars og Lasse Stefanz.

Skrevet

Har alltid vært nesten bare den type musikk på fest her jeg bor ca en time unna oslo. : ) 

Anonymkode: 91d26...228

Skrevet

Håper jeg ikke.....😄

Anonymkode: a1930...f9f

Skrevet

Det er nok ikkje hipt og kult. Men det er veldig poplulært til trass for at det ikkje blir spela mykje i radio og tv. Berre ikkje blant dei hippe og kule. Men dei er ikkje så mange når alt kjem til alt. 

Skrevet

Har snakket med mange unge og de sier at det er kult f.eks. på danskebåten og på nachspiel og sånt. Tror det er på vei tilbake!

Skrevet

Ja, har inntrykk fra de unge i familien danseband spilles mye på diskoteker.

Skrevet

Alt eg ikkje veit!! Eigentleg ganske deilig å vere så langt utanfor trendane😁

Skrevet

Haha da har jeg vært hipp i mange år..her går det bare i type rune rudberg på fest. 

Anonymkode: 91d26...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...