Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Datteren min studerer i England og har møtt en gutt som hun dater. Det er ikke veldig seriøst enda, men da de tilfeldigvis traff på moren hans, så presenterte hun seg som Lady "Dittendatten". Gutten kommer tydelig fra gode kår, men vil dette si at han er adelig? Eller kan alle titulere seg som Lady? Anonymkode: 4c2c1...e67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Nei, alle kan ikke titulere seg som lady. Vanlige folk er Mrs. Anonymkode: 967b7...f69
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Adelige. Han trenger ikke være mer enn en lord da. Anonymkode: 3319e...5a9
runag Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 Selv om hun er lady, hørtes dette noe pretensiøst ut, også etter engelsk standard.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #5 Skrevet 22. oktober 2018 7 minutter siden, runag skrev: Selv om hun er lady, hørtes dette noe pretensiøst ut, også etter engelsk standard. Neppe. Engelsk samfunn er meget klasseorientert. Lord eller Lady blir brukt i det daglige og i hvert fall når man presenterer seg for hverandre. De er en lang vei fra å vaske ut klasseskiller. Anonymkode: f610d...561
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #6 Skrevet 22. oktober 2018 Hørt om Lord Disick eller? Anonymkode: 17a0c...959
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #7 Skrevet 22. oktober 2018 Så kult da, en ekte lady, faktisk hun var veldig hyggelig og imøtekommende, så noen snobb er hun visst ikke. Litt komisk er det, da jeg sa til datter at hun må finne seg en hertug med stort slott da hun kom inn på universitetet men en lord er greit, det også 😝 hi Anonymkode: 4c2c1...e67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #8 Skrevet 22. oktober 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hørt om Lord Disick eller? Anonymkode: 17a0c...959 Nei? Anonymkode: 4c2c1...e67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #9 Skrevet 22. oktober 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei? Anonymkode: 4c2c1...e67 Han er iallefall et godt eksempel på at tittelen betyr null og niks. Han er eksen til Kortney Kardashian, og kjøpte seg Lord-tittelen så stormannsgal som han er Anonymkode: 17a0c...959
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #10 Skrevet 22. oktober 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han er iallefall et godt eksempel på at tittelen betyr null og niks. Han er eksen til Kortney Kardashian, og kjøpte seg Lord-tittelen så stormannsgal som han er Anonymkode: 17a0c...959 Så har du jo Lord Audun da 😂 Anonymkode: d564a...66f
Optatium Skrevet 22. oktober 2018 #11 Skrevet 22. oktober 2018 Bare så det er sagt; det finnes de som adlet i England som ikke har penger. Tittelen går i arv blant annet.
Tøystykke Skrevet 22. oktober 2018 #12 Skrevet 22. oktober 2018 6 timer siden, runag skrev: Selv om hun er lady, hørtes dette noe pretensiøst ut, også etter engelsk standard. Tenker med én gang på høy på pæra hihihihi
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #13 Skrevet 22. oktober 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Datteren min studerer i England og har møtt en gutt som hun dater. Det er ikke veldig seriøst enda, men da de tilfeldigvis traff på moren hans, så presenterte hun seg som Lady "Dittendatten". Gutten kommer tydelig fra gode kår, men vil dette si at han er adelig? Eller kan alle titulere seg som Lady? Anonymkode: 4c2c1...e67 Ikke veldig seriøst enda og så omtaler du henne som svigermor.... 🤔 Anonymkode: 1023f...31b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #14 Skrevet 22. oktober 2018 Hørt om Lord Gekko? Anonymkode: 928a1...7e8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #15 Skrevet 22. oktober 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke veldig seriøst enda og så omtaler du henne som svigermor.... 🤔 Anonymkode: 1023f...31b Dib fornekter seg ikke🙈jeg ventet på denne kommentaren. Men det var for å få en kort og beskrivende overskrift. Hadde blitt litt langt å skrive 'moren til daten til datteren min kaller seg lady...' Syns du ikke? Sjansen for at hun virkelig blir svigermoren hennes er forsvinnende liten, de er bare 21 år og neppe klar for noe seriøst, noen av dem. Jeg synes bare det er litt morsomt og fasinerende at noen lever i en hverdag med lord og lady og gammelt hus på landet. Hi Anonymkode: 4c2c1...e67
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2018 #16 Skrevet 23. oktober 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Dib fornekter seg ikke🙈jeg ventet på denne kommentaren. Men det var for å få en kort og beskrivende overskrift. Hadde blitt litt langt å skrive 'moren til daten til datteren min kaller seg lady...' Syns du ikke? Sjansen for at hun virkelig blir svigermoren hennes er forsvinnende liten, de er bare 21 år og neppe klar for noe seriøst, noen av dem. Jeg synes bare det er litt morsomt og fasinerende at noen lever i en hverdag med lord og lady og gammelt hus på landet. Hi Anonymkode: 4c2c1...e67 Akkurat dette tenkte jeg da jeg leste 👇 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke veldig seriøst enda og så omtaler du henne som svigermor.... 🤔 Anonymkode: 1023f...31b Anonymkode: dffc3...677
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2018 #17 Skrevet 23. oktober 2018 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat dette tenkte jeg da jeg leste 👇 Anonymkode: dffc3...677 Takk for opplysningen. Det betyr enormt mye for meg hva akkurat DU tenkte om overskriften på innlegget. Hi Anonymkode: 4c2c1...e67
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2018 #18 Skrevet 23. oktober 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for opplysningen. Det betyr enormt mye for meg hva akkurat DU tenkte om overskriften på innlegget. Hi Anonymkode: 4c2c1...e67 Sorry, nå ser jeg at jeg misforsto kommentaren din 🙈 beklager. Anonymkode: 4c2c1...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå