Gå til innhold

Tips til tursekk 1.klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har turdag en dag i uka og det blir for mye å bære på skolesekken langt inn i skogen. Har til nå brukt Berganssekken som de hadde i barnehagen, men den er for smal for skolebok og er litt liten. Det hender de må ha med vedkubbe. Sekken må ha plass til en skolebok, pennal, drikkeflaske, matpakke, sitteunderlag og evt. en vedkubbe. Er det noen som har tips til en som er passe stor? 

Anonymkode: a6879...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 liters sekken til Bergans funker fint her. Trenger de større enn det blir det vel like stort som skolesekken.

Tursekken til Beckmann for 1. klasse er bare 12 liter og blir litt for liten, men jeg vet ikke hvor stor den det linkes til over her er.

Anonymkode: 22baf...d4b

Skrevet

Vi har brukt den bergans tursekken fra barnehagen veldig lenge.. har tatt med små vedpinner.. den er ganske lang men er plass til litt i den vår. 

Anonymkode: ab820...029

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, for en vill pris :hakeslepp: Galskap

Anonymkode: fe856...060

Haha ja.. dum i huet da.. det der ser jo ut som dame ca 60 år fra vestkanten. Åssen turer er barna som bruker sånn på lurer jeg på..: D 

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha ja.. dum i huet da.. det der ser jo ut som dame ca 60 år fra vestkanten. Åssen turer er barna som bruker sånn på lurer jeg på..: D 

Tipper det var tull 🤣🤣

Anonymkode: a46e3...699

Skrevet

Osprey har gode tursekker til barn

Anonymkode: 53d1a...020

Skrevet

Har barnet en skinnsekk fra 1989 eller? Om ikke må jo en skolesekk være best å bære, med mindre det er en sånn drittsekk (haha) de får utdelt enkelte fylker, for de holder ikke på tur. Et annet argument mot må være at skolesekken blir skitten.
I så fall kjøper du en passe stor tursekk, Osprey, Salewa, Evoc eller Bergans (f. eks.), gjerne stor nok til at barnet kan ha den noen år. 

Anonymkode: 08e26...1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...