Gå til innhold

Barnemark-flere spørsmål!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har som sagt fått barnemark i huset å medisin er kjøpt inn. Men må kosedyr også vaskes? De tåler neppe å kokes.. Å må dyner og puter vaskes? Jeg har en så liten vaskemaskin at jeg får ikke en dyne i den. Kan heller ikke vaske hos foreldrene for de er bortreist i 2 uker.

Anonymkode: 36106...f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke gjort det, bare skiftet sengeklær, pysj og vasket som normalt. 

Aldri fått det igjen :) 

Anonymkode: dc0eb...afe

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ikke gjort det, bare skiftet sengeklær, pysj og vasket som normalt. 

Aldri fått det igjen :) 

Anonymkode: dc0eb...afe

Men nattøy på 60 grader da?

Anonymkode: 36106...f55

Skrevet

Jeg bare skiftet på sengen og vasket det som er nær huden på vanelig vask. Bamser har jeg kun behandlet ved lus, og da ved å fryse i 48 timer.

Alt forsvant på første forsøk.

Anonymkode: fa871...676

Skrevet

Jeg har klipt neglene til ungene og dusjet dem, samt vasket sengetøy og håndklær på 60 grader.

Gjorde det samme igjen da runde to med medisin skulle tas, var det 9 dager senere eller noe sånt? Ble borte og har ikke fått det igjen,

Anonymkode: c9f78...721

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har klipt neglene til ungene og dusjet dem, samt vasket sengetøy og håndklær på 60 grader.

Gjorde det samme igjen da runde to med medisin skulle tas, var det 9 dager senere eller noe sånt? Ble borte og har ikke fått det igjen,

Anonymkode: c9f78...721

Jeg blir jo helt crazy å vasker overalt med klor :P Den må gjentas etter 14 dager står det.

Anonymkode: 36106...f55

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg blir jo helt crazy å vasker overalt med klor :P Den må gjentas etter 14 dager står det.

Anonymkode: 36106...f55

Tror ikke det er mark eller egg overalt altså ;)

 

Anonymkode: c9f78...721

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har klipt neglene til ungene og dusjet dem, samt vasket sengetøy og håndklær på 60 grader.

Gjorde det samme igjen da runde to med medisin skulle tas, var det 9 dager senere eller noe sånt? Ble borte og har ikke fått det igjen,

Anonymkode: c9f78...721

Byttet du sengtøy hver dag? Ser noen sier at det må en gjøre

Anonymkode: 36106...f55

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke det er mark eller egg overalt altså ;)

 

Anonymkode: c9f78...721

Jo, det er jo det. Veldig lurt å klore dørhåndtak osv. 

Anonymkode: 45f28...1e4

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det er jo det. Veldig lurt å klore dørhåndtak osv. 

Anonymkode: 45f28...1e4

Å bytte sengtøy hver dag?

Anonymkode: 36106...f55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...