Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Fikk meg en god latter når jeg leste denne: https://www.dagbladet.no/kultur/denne-boka-er-sa-hinsides-at-jeg-vet-ikke-om-jeg-skal-le-eller-grate/70342764 Anonymkode: 45af8...267
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk meg en god latter når jeg leste denne: https://www.dagbladet.no/kultur/denne-boka-er-sa-hinsides-at-jeg-vet-ikke-om-jeg-skal-le-eller-grate/70342764 Anonymkode: 45af8...267 Jeg og😂😂 Anonymkode: c04f5...a2a
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg er fly forbanna !! 😑😑😑😑 Såkalt høysensitiv ? Pøh. Der ER faktisk et karaktertrekk som finnes. Anonymkode: 693f8...4e3
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 7 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg er fly forbanna !! 😑😑😑😑 Såkalt høysensitiv ? Pøh. Der ER faktisk et karaktertrekk som finnes. Anonymkode: 693f8...4e3 Jeg leser ikke den artikkelen som en kritikk mot høysensitive eller deres foreldre, men av den totale mangelen på forståelse for klasse- og fattigdom som finnes i samfunnet. Ikke alle har råd til hytte på fjellet, økologisk kost, steinerskole osv. Alt dette som de nevner som bra for høysensitive koster penger. Og begge forfatterne er rike og priviligerte. Anonymkode: 7fbfb...13b
Superdolly Skrevet 22. oktober 2018 #5 Skrevet 22. oktober 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg leser ikke den artikkelen som en kritikk mot høysensitive eller deres foreldre, men av den totale mangelen på forståelse for klasse- og fattigdom som finnes i samfunnet. Ikke alle har råd til hytte på fjellet, økologisk kost, steinerskole osv. Alt dette som de nevner som bra for høysensitive koster penger. Og begge forfatterne er rike og priviligerte. Anonymkode: 7fbfb...13b Og temmelig navlebeskuende, hvis det som står i denne anmeldelsen er representativt for boka.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #6 Skrevet 22. oktober 2018 Nå kommer Märtha og Elisabeth straks på God Morgen Norge. Blir spennende å høre hva de har å si. Anonymkode: eee0f...897
Syngensang Skrevet 22. oktober 2018 #7 Skrevet 22. oktober 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er fly forbanna !! 😑😑😑😑 Såkalt høysensitiv ? Pøh. Der ER faktisk et karaktertrekk som finnes. Anonymkode: 693f8...4e3 Klart det finst høysensentiv folk. Og denne boka hjelper ikkje dei!! Det var nok ein kritikk av forfattarane, ikkje personlighetstrekket høgsensentiv.
Nyttårs barn Skrevet 22. oktober 2018 #8 Skrevet 22. oktober 2018 Nei det er nok mye uvitenhet om vanlige folks situasjon og liv. Klart at noen har spesielle sensitive karaktertrekk. For de fleste setter imidlertid livet og samfunnet noen rammer som gjør at det ikke er like lett å dyrke frem dette.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #9 Skrevet 22. oktober 2018 Herrejesus, de stakkarsliggjør jo barna sine til det latterlige Anonymkode: cf391...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå