Gå til innhold

Min manns eks..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har aldri sluppet taket i han, og fremdeles etter snart 3 år sender hun meldinger til han. De hadde et turbulent forhold som ikke handlet om kjærlighet, de har ingen barn eller noe sånt som binder dem, det eneste som driver henne er en slags bitterhet. Han gikk fra henne og ble sammen med meg. Lang historie.

Tidligere vekslet meldingene mellom at hun ville at de skulle prøve igjen, og trusler om alt mulig. Nå handler de om småting fra hans liv i dag, hun viser vel at hun følger med han på et vis.. Som trening, jobb, ting han gjør på fritiden osv, altså helt randome ting. Samtidig er de ikke venner på fb, snap eller annet, så hun driver nesten å stalker han? 

Han svarer kort, og han forteller meg alltid når han får mld av henne, bare for at alt skal være helt åpent mellom oss. Samtidig tilbyr han meg ikke å se mld, og jeg begynner å lure.. Det er vel ikke normalt å holde på å skrive til eksen om ikke forholdet var bra, og ikke snev av vennskap? Ingen felles interesser eller venner, ingenting som tilsier at de skal ha kontakt..

Anonymkode: d9d23...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor svarer han!? Så lenge hun faktisk får respons tilbake kommer hun aldri til å slutte. 

Anonymkode: 328a3...881

Skrevet

Akkurat det jeg lurte på. Hvorfor fortsetter han å svare henne etter tre år?

Jeg hadde bedt han om å gi seg med å respondere, blokkert hennes nummer og vips. Utav verden :)

Anonymkode: 3f142...1a9

Skrevet

Har de ikke barn, trenger de ikke å ha kontakt. Det er sikkert sårt for henne, men på sikt er det også bedre for henne at kontakten blir brutt.

Anonymkode: 2db5d...80e

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han svarer?

Folk man ikke vil ha noe med svarer man ikke. Eller sier, slutt å sende melding for så ikke svare mer. 

Samboeren din virker å ville skryte litt med denne åpenheten. Han liker nok at hun fortsatt vil ha han. Hadde han vært opptatt å være åpen hadde han avvist henne og blokkert henne for lenge siden. 

Anonymkode: 42dc4...877

Skrevet

Min samboer er veldig på at han IKKE er sjalu, jeg må BARE ha kontakt med hvem jeg vil og det forbeholder han seg jammen retten til selv og, uten å opplyse meg, annet enn tilfeldig. Tok en kaffe med eksen. Møtte ei han har hatt seg med før for å høre hvordan det går osv osv. Jeg øvde meg veldig i beynnelsen på å omfavne denne rausheten og åpenheten og har endt med at det ervfaen ikke greit. Har dog enda ikke sagt det, man må ikke kontrollere noen eller skvise dem, menn hater dte. Må finne en voksen måte å formulere meg på... Hilsen kvinne 35 (føler jeg er 3 år på denne greia)

Anonymkode: 59522...02d

Skrevet

Det ble slutt mellom dem for tre år siden, og dere er allerede gift?
Her går'e unna!

Skrevet

Han burde bryte kontakten med henne. Spør ham om han liker å «pine» henne. Forklar at hun antakelig ikke slipper taket hvis han fortsetter å svare, og at det hindrer henne i å komme seg videre. Han må jo tydeligvis få noe ut av kontakten, så lenge han fortsetter å svare... 

Skrevet
29 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Her går'e unna!

Ehh.. er det rart å gifte seg etter 2-3 år?? Kanskje hvis man er 17 år..

Anonymkode: e8a44...2b9

Skrevet

Selv om det er slutt mellom dem kan de jo ha vitenskapelige følelser for hverandre.

Jeg liker og er glad i alle mine ekser, kanskje med unntak av en. De er flotte menn som er en del av fortiden min. Vi har jo en viss kontakt selv om det har gått 15-30 år siden jeg var sammen med dem. Vi spiser gjerne lunch sammen hvis vi møtes på et seminar, sender en melding med "god jul", går i begravelsen til foreldrene øl.

Mannen har det på samme måten. En av hans ekser har også overnattet hos oss et par ganger da hun var på gjennomreise. De jeg har møtt er også hyggelige damer. Det er ingen grunn for oss til å bryte kontakten med dem.

Anonymkode: 072b8...dc7

Skrevet

Han svarer henne dels fordi hun ellers blir mer pågående, hun har "truet" med å komme på døren her. Hun har hele tiden truet han med alt mulig rart etter at han gjorde det slutt, som anmelde han for det ene og andre, truet med selvmord, truet han med å fortelle meg ting (som ikke er sant), hun gikk etter vennene hans og fortale stygge og ikke sanne ting, osv. Jeg har tidligere sagt at han må anmelde henne, men han er også konfliktsky og satser på at det gir seg. Så han svarer henne for å ikke irritere henne, men han svarer kort og avvisende. Hun har roet seg mye det siste året, men det kommer altså en og annen mld, som nå i helgen.

2 timer siden, Fru Banderas skrev:

Her går'e unna!

Vi er voksne og vet hva vi vil, så hvorfor vente? Vi er trygge og sikre på hverandre og så derfor ingen grunn til å vente, bare for å vente. Og det går strålende.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selv om det er slutt mellom dem kan de jo ha vitenskapelige følelser for hverandre.

Jeg liker og er glad i alle mine ekser, kanskje med unntak av en. De er flotte menn som er en del av fortiden min. Vi har jo en viss kontakt selv om det har gått 15-30 år siden jeg var sammen med dem. Vi spiser gjerne lunch sammen hvis vi møtes på et seminar, sender en melding med "god jul", går i begravelsen til foreldrene øl.

Mannen har det på samme måten. En av hans ekser har også overnattet hos oss et par ganger da hun var på gjennomreise. De jeg har møtt er også hyggelige damer. Det er ingen grunn for oss til å bryte kontakten med dem.

Anonymkode: 072b8...dc7

Jeg hadde ikke hatt problemer med det om de var venner på et vis, men det er ingenting sånt mellom dem, han vil kun ha henne ut av livet sitt.

Skrevet

Dette går begge veier, han har tydeligvis ikke sluppet taket han heller. For hadde han gjort det, så hadde han gitt henne tydelig beskjed og ikke svart henne noe mer. Hvis han vil ha henne ut av livet sitt, så er det jo bare å la vær å svare, ikke drive å "lokke" henne. Jeg tror han liker oppmerksomheten.

Anonymkode: 9b77f...e54

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er voksne og vet hva vi vil, så hvorfor vente? Vi er trygge og sikre på hverandre og så derfor ingen grunn til å vente, bare for å vente. Og det går strålende.

Så sykt strålende går det tydeligvis ikke, jfr. denne tråden.

Skrevet
1 time siden, Fru Banderas skrev:

Et poeng til deg, om det føles bedre?👏👏 Bare undrer på hvorfor lengden på forholdet vårt er relevant? Og hvordan kommer du frem til at forholdet ikke er "sykt" strålende pga hans eks?

Skrevet
1 time siden, Fru Banderas skrev:

Ingen grunn til å ta den tonen. Poenget med forumet er vel å kunne spørre om råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...