Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Ja, Ok det. Men de er ofte lit store i størrelsen. Badedrakten var liten. Anonymkode: 657e3...b93
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Store i str ja 😅 jeg som var redd de skulle være små og bestilte en str større 😅 Er til barna da så da har de litt å vokse i 😂 Kvaliteten grei? Hvor lang tid tok det ca fra du bestilte til du fikk pakken? Anonymkode: 473f2...e8f
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg handler masse fra Bonprix, og er alltid fornøyd! Jeg syns derimot de fleste plaggene er store i størrelsen, så er litt obs på dette ved bestilling. Normal leveringstid, god kundeservice og OK kvalitet (litt sånn sammenlignbart med Ellos) Anonymkode: 4d3ab...b92
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Har handlet der en gang. Badedrakt og undertøy. Ganske dårlig passform og kvalitet på plaggene. Tok fire uker før det kom i posten. Jeg tok kontakt med kundeservice tre ganger for å etterlyse pakken, men fikk aldri svar fra dem. Pakken kom til slutt, men svar fra kundeservice fikk jeg aldri. Handler ikke der igjen. Anonymkode: d1308...e80
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #6 Skrevet 22. oktober 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg handler masse fra Bonprix, og er alltid fornøyd! Jeg syns derimot de fleste plaggene er store i størrelsen, så er litt obs på dette ved bestilling. Normal leveringstid, god kundeservice og OK kvalitet (litt sånn sammenlignbart med Ellos) Anonymkode: 4d3ab...b92 Du er klar over at Ellos ikke er Ellos som i gamle dager? De har veldig mange ulike merker og ganske mange av høy kvalitet! Anonymkode: 87712...1bd
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #7 Skrevet 22. oktober 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er klar over at Ellos ikke er Ellos som i gamle dager? De har veldig mange ulike merker og ganske mange av høy kvalitet! Anonymkode: 87712...1bd Bah... men du forstod hva jeg mente, sant? Anonymkode: 4d3ab...b92
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #8 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg har bestilt derfra en gang og gjør det aldri igjen. Dårlig passform og elendig stoff, tynt og fasongløst. Anonymkode: 5c36d...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå