Gå til innhold

Erfaringer med å handle fra bonprix?

Anbefalte innlegg

Skrevet

🏼

Anonymkode: 473f2...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Ok det. Men de er ofte lit store i størrelsen. Badedrakten var liten.

Anonymkode: 657e3...b93

Skrevet

Store i str ja 😅 jeg som var redd de skulle være små og bestilte en str større 😅 Er til barna da så da har de litt å vokse i 😂 Kvaliteten grei? Hvor lang tid tok det ca fra du bestilte til du fikk pakken? 

Anonymkode: 473f2...e8f

Skrevet

Jeg handler masse fra Bonprix, og er alltid fornøyd! :)  Jeg syns derimot de fleste plaggene er store i størrelsen, så er litt obs på dette ved bestilling. Normal leveringstid, god kundeservice og OK kvalitet (litt sånn sammenlignbart med Ellos) 

Anonymkode: 4d3ab...b92

Skrevet

Har handlet der en gang. Badedrakt og undertøy. Ganske dårlig passform og kvalitet på plaggene. Tok fire uker før det kom i posten. Jeg tok kontakt med kundeservice tre ganger for å etterlyse pakken, men fikk aldri svar fra dem. Pakken kom til slutt, men svar fra kundeservice fikk jeg aldri. Handler ikke der igjen. 

Anonymkode: d1308...e80

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg handler masse fra Bonprix, og er alltid fornøyd! :)  Jeg syns derimot de fleste plaggene er store i størrelsen, så er litt obs på dette ved bestilling. Normal leveringstid, god kundeservice og OK kvalitet (litt sånn sammenlignbart med Ellos) 

Du er klar over at Ellos ikke er Ellos som i gamle dager? De har veldig mange ulike merker og ganske mange av høy kvalitet!

Anonymkode: 87712...1bd

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er klar over at Ellos ikke er Ellos som i gamle dager? De har veldig mange ulike merker og ganske mange av høy kvalitet!

Anonymkode: 87712...1bd

Bah... men du forstod hva jeg mente, sant?

Skrevet

Jeg har bestilt derfra en gang og gjør det aldri igjen. Dårlig passform og elendig stoff, tynt og fasongløst.

Anonymkode: 5c36d...06a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...