Gå til innhold

Barnemark-holde han borte fra skolen imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min kom hjem fra far å får høre at han har fått barnemark. Leser at han må være vekke fra skolen til han er begynt på medisin. Holder jeg han vekke fra skolen i hele morgen? Eller kan jeg gå på apoteket imorgen tidlig å gi han medisin rett før jeg leverer han på skolen? 

Anonymkode: 54dbe...828

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan like gjerne levere i skole. Han er smittsom en uke til..

Finnes garantert barnemark i skolen uansett.

Anonymkode: 257c0...dc1

Skrevet

Oi ser jeg har lest feil. Han kan ikke leveres før en dag etter medisinen er påbegynt. Da må jeg være idag uansett.

Skrevet

Ps, far må også gjennomføre markkur is vasking, ellers er dere like langt 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan like gjerne levere i skole. Han er smittsom en uke til..

Finnes garantert barnemark i skolen uansett.

Å ja bare leste på nettet å der sto det at jeg måtte vente med å levere han på skolen til dagen etter oppstart av medisin.

Skrevet

Må jeg vaske ned hele huset nå?

Skrevet

Alle i familie må ta medisin. Alle sengetøy, undertøy og håndklær bør skiftes hver dag de første dagene og kokvaskes. Jeg pleier å klore ned alle overflater, dørhåndtak og andre steder alle tar mye. Klorer do og bad hver dag også. Mange klarer ikke å bli kvitt det, så like greit å vaske ordentlig de første dagene

Anonymkode: cf0b3...3ae

Skrevet

Han trenger ikke være hjemme. 20% av barn i et gjennomsnittelig klasserom har mark...

Skrevet

Skrev melding til sjefen om at jeg ikke kommer imorgen så fort jeg fant ut på nettet at en burde holde hjemme barnet en dag. Men greit å vite det til en annen gang at det ikke er nødvendig da.

Skrevet
13 minutter siden, Blondzilla skrev:

Han trenger ikke være hjemme. 20% av barn i et gjennomsnittelig klasserom har mark...

Det er derfor barnemark er et problem, pga at du sprer slik informasjon og andre leser det og sender barna sine på skolen uten behandling først. Zip it!

Anonymkode: 025af...3c7

Skrevet

Så dumme dere er !!! Han skal være hjemme til medisinen virker. Altså dagen etter ! Grisete dritt som dere ikke skal spre rundt 

Anonymkode: 6b1e0...230

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så dumme dere er !!! Han skal være hjemme til medisinen virker. Altså dagen etter ! Grisete dritt som dere ikke skal spre rundt 

Anonymkode: 6b1e0...230

Har uansett sagt at jeg ikke kommer på jobb imorgen pga dette så skal ha sønnen min hjemme fra skolen.

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er derfor barnemark er et problem, pga at du sprer slik informasjon og andre leser det og sender barna sine på skolen uten behandling først. Zip it!

Anonymkode: 025af...3c7

Har uansett sagt til sjefen at jeg ikke kommer på jobb imorgen pga dette så skal ha sønnen min hjemme fra skolen imorgen.

Skrevet
11 timer siden, Blondzilla skrev:

Yes korrekt.

Og det er alltid noen som bærer på smitte av omgangssyke og diare, så ingen grunn til å holde hjemme for å begrense smitten av noen ting lenger.

Anonymkode: aa5b0...f56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...