Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg er mamma til 4 stk, 3 tenåringer ( 19,17 og 16 ) og en 2åring er også bestemor til en liten gutt på 2. det jeg lurer på nå er om det er helt feil at sønnen vår får en bil han ønsker seg til jul,men som også barnebarnet på 2 ønsker,men at mor og far ønsker at vi heller kjøper ull klær,da de ikke har så mye penger, siden en går på skolen og en er lærling. Men jeg føler meg så elendig når jeg bare gir sønnen bli og ikke barnebarnet. Er jeg helt på jordet her, eller tenker jeg riktig. Takk på forhånd Anonymkode: dfdf0...6bc
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Eg hadde kjøpt begge deler. Bil og ull. Anonymkode: 3e313...298
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Regner med du har bare et barnebarn, så jeg hadde gitt både ull og bil. Om barnebarnet får litt mer enn barnet akkurat på julaften spiller ingen rolle siden jeg regner med dere er voksne og har økonomi til å gi deres eget barn ull når det trenger det og kan hjelpe litt ekstra med barnebarnet. Anonymkode: 8a370...389
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg hadde kjøpt ullklær nå, og gitt bilen til jul😊 Anonymkode: afdda...d62
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Enig med de andre her. Kjøp bil til begge til jul, og kjøp heller litt ull i tillegg. Ull kan kjøpes på tilbud, eller brukt på f.eks finn eller facebook. Jeg vet at jeg ikke hadde klart å se et skuffet barnebarn som fikk ull i julegave, mens kompisen fikk bilen de begge ønsket seg... Anonymkode: 24d10...c35
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 Gi et ullsett nå! og bil til begge til jul. Anonymkode: 279b3...b5e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 Takk det var ganske lurt, kjøper 3 sett ull til han nå, så får han bilen til jul, han hadde vokst ut av alt ulla fra i fjor. at jeg ikke klarte og tenke det selv, godt at man får andres meninger av og til Anonymkode: dfdf0...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå