Gå til innhold

Øyelokkoperasjon, noen som har tatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vuderer å gjøre det da jeg har en del overflødig hud. Får det ikke dekjet da det ikke dekker synet, enda...har flere på min mor sin side som har det, og min farmor har operert. Så det kommer npk her og etterhvert.

Jeg har alltids vært plaget med det, ser trøtt ut og øynene er"skjeve". De blir tunge på kvelden og jeg føler de henger seg litt opp, vanskelig å forklare.

Har nå bestilt konusltasjon på Aleris for en vurdering. Så til spørsmålene.

Var det vondt? Var det verdt det? Hvor lenge var du hjemme fra jobb? Ble du fornøyd?

Takknemelig for svar😊

Anonymkode: c62fe...f7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg gjort. Jeg fikk det dekket siden det skjermet litt av synsfeltet mitt. Jeg hadde veldig tunge øyelokk, er fornøyd nå. Det var lite vondt egentlig, jeg ble heller ikke noe særlig blå, så det var ikke så lett å se det for stingene var små. Jeg var allerede sykmeldt da, så var allerede hjemme fra jobb. Men jeg tror jeg fint kunne gått på jobb etter et par dager, har en fysisk jobb med mye nærkontakt med andre mennesker

Anonymkode: e218e...3bd

Skrevet

Takk for svar. Det høres bra ut. Jobber med mennesker selv, på legekontor. Tenkte, hvis mulig å ta det i forbindelse med jula, har fri da. Gleder meg til timen, må jo høre om pris og selvsagt, men tror det vil være verdt det. De plager meg veldig.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Det høres bra ut. Jobber med mennesker selv, på legekontor. Tenkte, hvis mulig å ta det i forbindelse med jula, har fri da. Gleder meg til timen, må jo høre om pris og selvsagt, men tror det vil være verdt det. De plager meg veldig.

Det plaget meg og veldig, så utrolig sliten ut. Så jeg ble kjempeglad når legen min foreslo å gjøre det, for jeg hadde ikke tenkt på at det var ille nok enda til å få det dekket.

Skrevet

Har vært hos to øyeleger og de så bare kjapt på meg og tok bilde og sa at det ikke ble dekket. Har ikke lyst til å vente til jeg er 50 med å kanskje få det dekket, så vil gjøre noe nå. Kjenner på kvelden at de er tunge, men hindrer jo ikke syn da.

Hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært hos to øyeleger og de så bare kjapt på meg og tok bilde og sa at det ikke ble dekket. Har ikke lyst til å vente til jeg er 50 med å kanskje få det dekket, så vil gjøre noe nå. Kjenner på kvelden at de er tunge, men hindrer jo ikke syn da.

Hi

Jeg kan absolutt anbefale det, jeg følte meg mye bedre etterpå :) 
Googlet pris nå, det var litt dyrt :(

Skrevet

Jeg vet, var vel fra 13 000,-. Har råd til det, men synes selvfølgelig det er mye penger fornoe lite, men det betyr mye for meg nå kjenner jeg.

Skrevet

Håper du kan oppdatere litt etterhvert HI. Gjerne om hva prisen ender på. Ønsker også dette selv om jeg ikke har rett til å få det dekket. Føler meg kronisk trøtt på grunn av disse tunge øyelokkene. 

Anonymkode: 3df4a...198

Skrevet

Gjorde det samtidig som jeg tok fikk BP og sying av magemuskler, hadde så vondt i magen at jeg ikke enset øynene. Ble ikke noe særlig blå rundt øynene. Gjorde det i 2011, betalte ca 10 000,-

Anonymkode: 0bb61...51c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...