GĂ„ til innhold

Flere enn meg....tv?đŸ€Šâ€â™€ïž

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne fint vĂŠrt uten tv i huset, hater stĂžyet og ikke er det no bra pĂ„ det heller😅

slÄr av sÄ fort mannen gÄr ut!

flere som ikke liker tv?😂

Anonymkode: a6b74...441

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skal slappe av alene sÄ leser jeg gjerne. Eller hÞrer lydbok mens jeg strikker eller pusler med andre prosjekter. 

MEN, jeg elsker filmkvelder med sofaen full av barn og bordet fullt av popcorn. Ser gjerne kvalitetsserier i armkroken til mannen. Og jeg sover gjerne en time eller to ekstra pÄ morgenen, mens barna ligger i sofaen og ser tv. Mange gode grunner til Ä ikke kaste ut tv-en. 

Anonymkode: 47cb5...78e

Skrevet

Jeg har ikke hatt tv signal siden midten av juli eller noe sÄnt, savner det lite, savner mest radioen pÄ den

Anonymkode: 5e107...4eb

Skrevet

JA!

Jeg synes det er utrolig kjedelig Ă„ se TV!

Skrevet

Vi har ikke lenger noen kanaler pÄ tvn, men har et lit apparat i et skap i stua. Brukes mest til fortnite og til Netflix. Ser ogsÄ noe serier pÄ iPad. 

Bakgrunnen for ar vi droppet TV var at vi til sist sÄ TV kanskje en gang i mÄneden. 

Anonymkode: 0a06d...4f8

Skrevet

Liker du ingen form for visuelle medier? Filmer, tv-serier, dokumentarer? Enig at Ä «se pÄ tv» og bla gjennom kanaler bare for Ä se noe er kjedelig. Men TV-en kan jo brukes til andre ting.

Anonymkode: ae14f...75e

Skrevet

Ingen her i huset ser vanlig TV. Ungene har iPad og bruker den. Jeg ser omtrent aldri film, sÄ jeg har kun iPhone. 

Anonymkode: 98baa...d4a

Skrevet

Vi har TV men ingen kanaler, bruker kun til Netflix og filmer. Helt herlig! 

Anonymkode: 44beb...db4

Skrevet

Har sagt opp linjÊr-tv, men har mange strÞmmetjenester. Jeg ser pÄ tv kanskje 7 timer i uka. 

Anonymkode: 309a8...db8

Skrevet

Haha... jeg har det akkurat som jeg. NĂ„ kjenner jeg ikke TV-vanene til mannen din, men min er sĂ„nn at TV mĂ„ stĂ„ pĂ„ uansett. Kommer hjem fra jobb, han gĂ„r inn i stua og slĂ„r pĂ„ fĂžr han gĂ„r inn pĂ„ kjĂžkkenet og lager middag. SlĂ„r pĂ„ TV fĂžr han gĂ„r i garasjen og jobber. Ingen ser pĂ„. SĂ„ kommer han inn igjen etter en halvtime: Hvem har slĂ„tt av tv?! 😅

Det gĂ„r mest i «Þdemarkens menn» , « forged in fire» og et par andre program med noen macho-typer som jakter krokodiller eller hogger ved med null hensyn til hms 😂

Ja, tv-en skrues som regel av nÄr han forlater heimen.

Skrevet

TV’n er okei, men radio i bilen - det er for meg stĂžy. 70% elendig reklame, 20% snakk om uinteressante ting, og 10% gamle DDE- eller REM-lĂ„ter. SĂŠrlig pĂ„ Radio Norge. 

Skrevet

Jeg kunne lett klart meg uten tv. LineÊr tv har jeg ikke hatt pÄ ca seks Är. Men nÄ som vi har tv og har Netflix etc, sÄ kan jeg absolutt like Ä se en film eller serie. Men jeg kunne altsÄ lett klart meg uten. 

Anonymkode: 64702...eed

Skrevet
53 minutter siden, Lessismore skrev:

TV’n er okei, men radio i bilen - det er for meg stĂžy. 70% elendig reklame, 20% snakk om uinteressante ting, og 10% gamle DDE- eller REM-lĂ„ter. SĂŠrlig pĂ„ Radio Norge. 

Enig 😊

Anonymkode: 6cce2...ed3

Skrevet

Har ikke tv og det gĂ„r helt fintđŸ‘đŸ»đŸ˜ŠÂ 

Anonymkode: 368d0...7f8

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...