Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Den er så liten, smal og sur. Den stikker ikke ut fra huden heller, har ikke en definerende leppekant. Leppe er bare flate og livløse. Nesa er GIGANTISK i forhold, det ser helt horribelt ut i profil. Til og med de to strekene fra overleppa til nesa er veldig dominerende i forhold til munnen. Jeg leker litt med tanken om å fylle leppene. Men hvor mye kan det hjelpe egentlig når utgangspunktet er så dårlig? Vil ikke at det skal se falskt ut heller, men ønsker at ansiktet mitt skal harmonere litt mer. Munnen hører ikke til ansiktet mitt i det hele tatt. Anonymkode: 91ee6...c98
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Har du prøvd å få profesjonell hjelp til å sminke leppene? Jeg har til gode å se noen som er penere med fyll i leppene enn uten. Men jeg skal ta høyde for at man ikke ser det på dem som har blitt vellykket. Jeg hadde altså først prøvd med sminke, og om det ikke hjalp hadde jeg nok prøvd litt påfyll, det er heldigvis ikke permanent. Bare pass på så du ikke blir «blind» og fyller på mer og mer. Jeg tror at 2010-2020 blir tiåret man ser tilbake på og himler over alle andenebbene som vandrer rundt. Restylane er 2010 tallet puddelfrisyre. Anonymkode: e066e...c7c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 H is du smiler mye er det ingen som bryr seg om størrelsen på munnen eller leppene. Anonymkode: 635db...909
prekæs Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Du er sikkert fin nok som du er. Kun du som tenker på det. Ansiktet ditt er deg, det er din karakter, den ungene dine ligner på. Smil og vær glad. For du går sikkert ikke rundt å legger merke til leppene til folk. Det gjør du sikkert først da ansiktet forandrer seg og får lepper helt ut av naturlige proporsjoner. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 Hvem har sagt at smale lepper ikle kan være pent. Jeg er helt sikker på at du er finere med naturlig munn enn med falsk fyll i leppene. Dumme medier og blogger som har skapt inntrykk av at blubbelepper er det eneste saliggjørende ødelegg engel haug ned naturlige, pene folks selvtillit. Anonymkode: 6de37...132
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 Du er voksen og du bestemmer over din egen kropp. Hvis du er misfornøyd fikser du på det. Sørg bare for at du får til en klinikk hvor de er flinke. Anonymkode: 92ac5...bb5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 Det er jo bare å prøve 🙂 Men begynn med litt og gå til noen som kan jobben sin 🙂 Anonymkode: fc906...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå