Gå til innhold

Er det ekkelt å spise av farget servise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nytt hverdagsservise. Ser et blått jeg synes er fint, men lurer på om det kanskje vil bli rart å spise av et farget servise? 

Mye rart man skal lure på, men spaghetti eller fiskeboller på blå tallerken.. Hm. Har alltid spist av hvitt servise. 

Anonymkode: 9da72...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkelt, ja, lissom. :legrine:

Anonymkode: ab769...268

Skrevet

Neida. Blir fint det! 🖒

Anonymkode: 39e7b...2e8

Skrevet

Jeg har Le Creuset, google det! 😂

Anonymkode: 26c91...fdf

Skrevet

Neida. Du bare lager mat med en farge som matcher blått 🤣

Anonymkode: c9e20...a01

Skrevet

Absolutt ikke ekkelt, men jeg vil alltid foretrekke servise uten for mye farve.  Men det er nå bare sære meg.

Anonymkode: 7518d...f83

Skrevet

Har du lest tråden til hun som mister alt? Hvordan har du tid til å reflektere rundt dette? Bli blodgiver eller leksehjelper på røde kors med så mye ekstra tid! Neida, bare misunnelig og med såpass kaos i livet at jeg gladelig hadde spist fra mosaikkvinduer og syttitallsfat hvert måltid.

Anonymkode: ed7f9...c4d

Skrevet

Du vet ikke hva virkelig ekkelt er..

Anonymkode: 8c632...501

Skrevet

Overhodet ikke ekkelt. Men litt mer delikat å spise på hvitt eller lyst servise, hvor maten spiller «hovedrollen» og fargene på maten ikke krasjer med noe😂👍🏻

Anonymkode: 5d433...999

Skrevet

HÆ???

Ekkelt å spise av farget servise?? Har jeg aldri hørt om før!!

Anonymkode: 64ac3...493

Skrevet

Jøss, så grinete mange var da. Jeg synes det er et helt legitimt spørsmål. Og nei, jeg har ikke lest tråden til "hun som mister alt". Selv om jeg har opplevd mye kjipt, har jeg evnen til å legge ting til side og tenke på helt trivielle og banale ting også. Jeg velter meg ikke i elendighet hele dagen, selv om jeg fint kunne gjort det. 

Takk for nå! 

Hi 

Anonymkode: 9da72...ead

Skrevet

Snodig spørsmål :) Jeg har aldri tenkt på at det kan være ekkelt for noen. Jeg har sorte tallerkener, og spiser like godt av de, som jeg gjør av de hvite tallerkenene

Anonymkode: 3bc27...15c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du lest tråden til hun som mister alt? Hvordan har du tid til å reflektere rundt dette? Bli blodgiver eller leksehjelper på røde kors med så mye ekstra tid! Neida, bare misunnelig og med såpass kaos i livet at jeg gladelig hadde spist fra mosaikkvinduer og syttitallsfat hvert måltid.

Anonymkode: ed7f9...c4d

De fleste trådene her inne er om trivielle hverdagsproblemer, hva gjør du her inne hvis det plager deg så voldsomt? Det er ingen grunn til å hakke på hi for spørsmålet hennes, du vet niks og nada om hva hi og andre her inne har av ting å stri med i livet.

Anonymkode: 3bc27...15c

Skrevet

Ikke ekkelt. Så forresten en gang et program om hvordan man enkelt kunne spise mindre uten å telle kalorier. Det første var selvfølgelig mindre tallerker, som jo er ganske opplagt, men det andre var å bruke tallerker med farger da det hjalp til med å lure hjernen til å tro at det var mer mat på den enn det egentlig er. Sprøtt hvordan øynene kan lure oss! ;)

Anonymkode: cd2bd...74d

Skrevet

Det kan hende alle retter ikke ser like estetisk pene ut, men ikke ekkelt nei. Jeg liker å dele bilder av mat på sosiale medier og da ble svart kjedelig, men i real life spilte det ingen rolle. 

Anonymkode: 6f009...81b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...