Gå til innhold

Sosial 9 åring


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min 9 årige jente har mange venner og ett stort sosialt nettverk.  Men hun hopper fra den ene til den andre hele tiden og har egentlig ingen helt nære venner. Vi bør slik til at jeg må kjøre henne til og fra på besøk. Hun har besøk her hjemme  ca 3 ganger pr uke ofte mere.  Så er hun på besøk ca 2 til 3 ganger pr uke. Er jeg vanskelig viss jeg mener at hun godt kan være hjemme noen dager uten å få eller dra på besøk? 

Noen av vennene er litt vanskelig å ha her hjemme. Vi bor på gård , så noen regler må følges for sikkerhet skyld.Men føler jeg ikke kan nekte henne besøk fordi om noen er litt ville. 

Egentlig ett luksusproblem men uansett ett problem. 

Anonymkode: 9347f...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig spørsmål. Jeg begrenser samvær som må organiseres fordi jeg også har ting som jeg vil gjøre og behov for avslapning, men de få barna de kan gå til kan de leke ubegrenset med. Hadde de ikke hatt noen i området tenker jeg vi hadde måttet drive foreldretaxi hver dag. For de er sammen med andre barn hver dag.

Anonymkode: 21797...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg synes det er helt greit å begrense besøk hjemme og ute til 2-3 ganger i ukedagene pluss i helgen, hvis det passer. Det er lov å begrense besøk for de som ikke kan følge instrukser som gjelder liv og helse (ikke utelukke, tenker jeg, bare begrense. Du må jo selv ha tid til å være ekstra på vakt de gangene det er aktuelt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...