Gå til innhold

Delt samvær


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

med en selvstendig næringsdrivende. Jeg er så UTROLIG lei av det!

Hver uke dukker det opp noe og han vet akkurat hva han skal trykke på så jeg blir svak og tar barna. Igjen og igjen! Aaaaaah! 

Anonymkode: c29e4...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det ikke bare koselig å ha sine egne barn mer enn 50%?

Anonymkode: 165cf...123

Det er vel neppe det som er problemet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men er det ikke bare koselig å ha sine egne barn mer enn 50%?

Anonymkode: 165cf...123

Det er ikke det det handler handler om...

Anonymkode: c29e4...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke det det handler handler om...

Anonymkode: c29e4...e4d

Nei, det er vel et spørsmål om penger og bidrag (og planlegging). Men helt uavhengig av det, så kan jeg faktisk ikke forstå at en forelder klager over å få tilbringe mer tid sammen med ungene sine. 

Anonymkode: 165cf...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er vel et spørsmål om penger og bidrag (og planlegging). Men helt uavhengig av det, så kan jeg faktisk ikke forstå at en forelder klager over å få tilbringe mer tid sammen med ungene sine. 

Anonymkode: 165cf...123

Signerer. Jeg har barna 50-50 sammen med eksen og er overlykkelig hver gang han sier han trenger hjelp med barna. Ingenting jeg vil mer enn å ha de mer. 

Anonymkode: 09984...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det som deg HI, bortsett fra at vi ikke har delt samvær. Han skal egentlig ha annenhver torsdag til mandag. Ikke ofte det har skjedd pga jobb (han er selvstendig næringsdrivende) 

Det verste? Barnet er blitt så stor at h*n vet når far egentlig skal hente. Når det ikke skjer, blir barnet helt knust. 

Dere som kommenterer at dere blir overlykkelig om dere får ha barna mer. Det er vel ikke det dette handler om? Jeg synes i allefall at det er frusterende å ha en samværsavtale med noen som sjeldent klarer å holde den. Og som prioriterer jobb foran barnet. Og som skal spille på samvittigheten din for å få det som han vil og trenger.

Så jeg skjønner deg godt, HI

 

Anonymkode: e9114...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er frustrert, og jeg synes du får rare svar. Har jeg rett når jeg tenker at du sitter igjen og føler at han kan gjer hva som helst, droppe samvær, avbryte samvær og oppføre seg som han vil, mens du bare må stå klar til å lystre hans minste vink og aldri planlegge noe? Selv om dere er skilt så er det fortsatt han som bestemmer over din tid og dine prioriteringer, mens han kan gjøre akkurat som han vil? Og ungene sitter igjen og er taperne oppi dette her, fordi far aldri har tid til å være sammen med dem når han skal?

Det beste rådet jeg kan gi deg, er at du dokumenterer alt. Skriv opp, ta utskrifter av sms og mail og ta vare på det. Så kan du ta med dokumentasjonen til fvk hvis du bestemmer deg for at du vil endre samværsavtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...