Gå til innhold

Alene for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fredag kveld og her sitter jeg mutters alene i sofaen med taco og synes synd på meg selv. Jeg har akkurat gått ut av et 10 år langt forhold som jeg gikk inn i når jeg var 16, så jeg har i prinsipp aldri opplevd å være alene før nå. Det er så ufattelig vondt og skummelt synes jeg.. har aldri følt meg så lost og ensom som nå..

Anonymkode: 71a41...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor klem!

Husk deg selv på hvorfor du gikk ut av forholdet. Alt som ikke var kjekt, alt som var vanskelig. Det slipper du nå! Du er ung og sterk og verden er full av muligheter! Akkurat nå kan du f eks helt fritt velge hva du vil se på! Du kan hoppe og danse på gulvet til din favorittlåt uten at noen klager/blir forarget/synes du er teit! Du kan spise hva du vil uten å få kommentarer! Du kan lage dine egne regler og velge hvordan du vil ha det i ditt hjem! 

Det er nytt og skremmende, men tar du en ting av gangen kommer det til å gå helt bra. Når du har vært alene en stund vet du også at du KAN greie deg selv. Da blir det enklere og ikke fullt så skremmende om du en gang i fremtiden får bruk for å gå ut av et dårlig forhold. Det er en god viten å ha med seg!

Det kan være grusomt vont å komme ut av et langt forhold. Men det blir bedre! Hold ut! Og skjem deg selv bort i kveld! Du fortjener det!

Anonymkode: e54a6...479

Skrevet

Huff, da! Med tiden vil du nok lære å sette pris på egent selskap. I mellomtiden kan du kanskje invitere en venninne eller noe? 

Fokuser på at du kan spise den maten du vil, se den serien du vil, osv! 

Anonymkode: e7a44...3c6

Skrevet

Nylig vært der selv! Alene for første gang. Nå har jeg bodd alene noen mnd og jeg elsker det. 

Men vet også hvor tomt og vanskelig det kjennes helt i starten, så sender deg masse klemmer. 

Anonymkode: 893da...a9b

Skrevet

De første gangene var tunge, nå elsker jeg det 😄

Anonymkode: cf5af...599

Skrevet

Lureste du har gjort. Nå rekker du fint å finne en god mann å få barn med:)

Anonymkode: efc7e...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...