Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Noen som har erfaring med Xplor vinterdress fra europris? Har ikke så god råd nå så 600 kr er egentlig maxpris for hva jeg kan betale. Vannsøyle på 10.000 står det.Sønnen min er 7 år Anonymkode: 3e179...6cd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Vi kjøpte en på slutten av sesongen i fjor som et ekstra skift. Kan ikkje se at den er noke dårligere enn andre dresser vi har hatt. Anonymkode: 09054...436
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 Har hatt noen fra de, og de har vært helt ok. Ungene var nesten bare ut når de var mindre, så måtte ha to eller tre dresser. Så disse ble oft kjøpt på salg så vi hadde i ba kup, men kan ikke si det har vært noe bedre eller dårlige enn de andre. Eneste jeg husker fra dressene var at Reima ikke var så varme og kuttet de fort ut (farmor kjøpte, men ba henne slutt siden de ikke var varme nok. Ingen sure miner heldigvis, hun skjønte det raskt engang en unge brukte den) Anonymkode: 7e3f3...0d4
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 Kjøpte Europis dresser på salg for 50,- PR dress for noen år siden. De holdt i tre sesonger, Reima dressene hadde hull etter ei uke. Også gode erfaringer med Grafitti dressene fra Sports Outlet, de holdt også flere sesonger. Bare husk å spraye med imprignering noen ganger i løpet av vinteren. Anonymkode: d5726...339
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har hatt noen fra de, og de har vært helt ok. Ungene var nesten bare ut når de var mindre, så måtte ha to eller tre dresser. Så disse ble oft kjøpt på salg så vi hadde i ba kup, men kan ikke si det har vært noe bedre eller dårlige enn de andre. Eneste jeg husker fra dressene var at Reima ikke var så varme og kuttet de fort ut (farmor kjøpte, men ba henne slutt siden de ikke var varme nok. Ingen sure miner heldigvis, hun skjønte det raskt engang en unge brukte den) Anonymkode: 7e3f3...0d4 Helt enig med deg anngående reima vinterdressen så den kjøper vi aldri. Pleier å kjøpe didriksons men i år blir det en billigere dress. Anonymkode: 3e179...6cd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #6 Skrevet 19. oktober 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjøpte Europis dresser på salg for 50,- PR dress for noen år siden. De holdt i tre sesonger, Reima dressene hadde hull etter ei uke. Også gode erfaringer med Grafitti dressene fra Sports Outlet, de holdt også flere sesonger. Bare husk å spraye med imprignering noen ganger i løpet av vinteren. Anonymkode: d5726...339 Men på graitti dressen sto det at det var parkdress,trodde parkdress og vinterdress var to forskjellige ting jeg? Så akkurat reklame for Grafitti dress fra Sports Outlet Anonymkode: 3e179...6cd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #7 Skrevet 19. oktober 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men på graitti dressen sto det at det var parkdress,trodde parkdress og vinterdress var to forskjellige ting jeg? Så akkurat reklame for Grafitti dress fra Sports Outlet Anonymkode: 3e179...6cd Pardress er mer en overtrekksdress, passer bra til vår og høst. Anonymkode: 3cf55...d02
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #8 Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pardress er mer en overtrekksdress, passer bra til vår og høst. Anonymkode: 3cf55...d02 Jeg ser nå at grafittidressen er lett vattert, noe parkdresser ikke bruker å være Anonymkode: 3cf55...d02
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #9 Skrevet 19. oktober 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men på graitti dressen sto det at det var parkdress,trodde parkdress og vinterdress var to forskjellige ting jeg? Så akkurat reklame for Grafitti dress fra Sports Outlet Anonymkode: 3e179...6cd De har vinterdress også. Står gjerne foret eller noe sånt under. Men vil han ha dress? Mange i den alderen bruker todelt, så kanskje det holder med en vinterbukse? Billigere tenkte jeg. Antar han har vinterjakke? Anonymkode: 18fb4...f4c
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #10 Skrevet 19. oktober 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men på graitti dressen sto det at det var parkdress,trodde parkdress og vinterdress var to forskjellige ting jeg? Så akkurat reklame for Grafitti dress fra Sports Outlet Anonymkode: 3e179...6cd Grafitti er et merk. Så den har alt fra sko til regntøy og parkdress, men også tykk vinterdress. Anonymkode: 35ecd...6fd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #11 Skrevet 19. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Grafitti er et merk. Så den har alt fra sko til regntøy og parkdress, men også tykk vinterdress. Anonymkode: 35ecd...6fd Okey den reklamerte for var nok ikke vinterdress da nei. Men kanskje de har vinterdressen i selve butikken likevel. Anonymkode: 3e179...6cd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2018 #12 Skrevet 19. oktober 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: De har vinterdress også. Står gjerne foret eller noe sånt under. Men vil han ha dress? Mange i den alderen bruker todelt, så kanskje det holder med en vinterbukse? Billigere tenkte jeg. Antar han har vinterjakke? Anonymkode: 18fb4...f4c Vinterjakke har han Å tror faktisk vi har en vinterbukse også blant arveklærene,har bare vært så fokusert på heldress at jeg ikke har tenkt over at det kanskje er greiere med todelt nå. Anonymkode: 3e179...6cd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #13 Skrevet 20. oktober 2018 han hadde den når han var 2 og 3 da funker det supert. prøvde igjen i fjor når han var 5, da var vi ikke fornøyd med den, da opplevde vi ofte han var kald Anonymkode: 81a89...cbd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #14 Skrevet 20. oktober 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: han hadde den når han var 2 og 3 da funker det supert. prøvde igjen i fjor når han var 5, da var vi ikke fornøyd med den, da opplevde vi ofte han var kald Anonymkode: 81a89...cbd Ja er det jeg er mest redd for,at han skal bli kald i "billig" vinterdress. Kanskje jeg heller skal se på finn.no om jeg finner en didrikson dress brukt i stedet. Anonymkode: 3e179...6cd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #15 Skrevet 20. oktober 2018 4 minutes ago, Anonym bruker said: Ja er det jeg er mest redd for,at han skal bli kald i "billig" vinterdress. Kanskje jeg heller skal se på finn.no om jeg finner en didrikson dress brukt i stedet. Anonymkode: 3e179...6cd det er nok bedre. jeg fant en didrikson dress der som var meget pent brukt til 350 kr. det er MYE billigere enn en helt ny og den fremsto som ny og Anonymkode: 81a89...cbd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2018 #16 Skrevet 20. oktober 2018 Min 7 åring har ikke dress. Jakke og bukse er det han vil ha Anonymkode: 147bf...17c
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #17 Skrevet 21. oktober 2018 Kjøpte dress på Europris til mine i alle år, de kom tom ut som best i test flere ganger. Og til en brøkdel av prisen.. nå bruker ikke mine dress lengere, men todelt sett. Anonymkode: a30c9...5d9
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2018 #18 Skrevet 21. oktober 2018 Ingen av mine har villet ha hel dress som syvåring. Bukse og jakke! Anonymkode: d2470...7f1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #19 Skrevet 22. oktober 2018 Helt fin. Mine (og klassekameratene, med få unntak) har hatt dress helt til fjerde. Anonymkode: ab904...db1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2018 #20 Skrevet 22. oktober 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen av mine har villet ha hel dress som syvåring. Bukse og jakke! Anonymkode: d2470...7f1 Javel men min vil ha heldress. Anonymkode: 3e179...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå